Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

Dette har ikke akkurat vært den mest populære tråden da, gjest.

Unix-tråden derimot hadde en del gjester innom :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Jeg er en som er registrert på mote - det er jo skikkelig teit der inne da! Har vært der i ca 4 mnd bare da, men det er forskjell på oss der inne.

Jeg er 15 år.Ikke alt er like barnslig, men veldig mye. Mange uvitende bortskjemte drittunger der, det kan du ikke nekte for.

Jeg har ikke lest en kvartdel av innleggene her, men det føles veldig merkelig å plutselig bli kategorisert som en kvinneguider. Folk på kvinneguiden er da heldigvis like forskjellige som folk ellers i samfunnet. Like rart er det å lese om mote.no'er som visstnok også er en homogen gruppe. En sosialt overlegen gruppe ;)

Men morsom tråd, det skal den ha :)

Endret av susanne
Skrevet
Faaaen, nå må jeg snart inn på mote.no og lære meg å snakke skikkelig. De folka ruuuuuuler max azz.

Ja, jg ox!. Jg hr gratiz mobil gjennom jobben, zå jg hr ik behøvd å lære mg zånn zmz-zpråk lizzom, fordi jobben betaler fr zmz'ene mine azz. Zå jg hr extra mye penger å bruke på qle klær izteden for mobilregninger oxo! Noen zom er mizunnelige, elr? Litt bad på zånn trashy og qlt zpråk,mn jg kan jo ik få alt hr i verden heller azz...

Gjest Miloine
Skrevet

Denne tråden er kveldens høydepunkt, venter med å kommentere azz, lizm, hvis ru skjøn. hv. j. me. r. aZZ

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, jg ox!. Jg hr gratiz mobil gjennom jobben, zå jg hr ik behøvd å lære mg zånn zmz-zpråk lizzom, fordi jobben betaler fr zmz'ene mine azz. Zå jg hr extra mye penger å bruke på qle klær izteden for mobilregninger oxo! Noen zom er mizunnelige, elr? Litt bad på zånn trashy og qlt zpråk,mn jg kan jo ik få alt hr i verden heller azz...

Du ruuuuuuuuler azz. Blir 'u' med på stranda i morra eller? Jeg kjøpte meg nettopp en driiiiiiiiitkul Chanel bikini i leopardmønster.(Stakk a med pappa sitt Mastercard da jeg var i Paris seff). Veit at det bare er 8 grader ute, men jeg MÅ bare bruke bikini'n' før all verdens gamle røyer på 25 år kommer med lik azz. Det er so last year å hærme etter andre azz.

Skrevet

Jalileh.... skal du kunne unngå å bli forvirret av denne tråden, må du nok lese den først! :ler:

Gjest Miloine
Skrevet (endret)
Du ruuuuuuuuler azz. Blir 'u' med på stranda i morra eller? Jeg kjøpte meg nettopp en driiiiiiiiitkul Chanel bikini i leopardmønster.(Stakk a med pappa sitt Mastercard da jeg var i Paris seff). Veit at det bare er 8 grader ute, men jeg MÅ bare bruke bikini'n' før all verdens gamle røyer på 25 år kommer med lik azz. Det er so last year å hærme etter andre azz.

Hakke tenkt så mye på den sessonge lizm, men det nærmer seg azz, kuuult med den du nevnte der da - du kommer til å ruuuuuuuuuuule skik. azz

Tenker tanken kring 17 azz, lurer på om jeg ska kj. litt nye bukser lizzm , men ikke så alt for dyre azz da ...vet noen om fine bukser til bare 4000-5000 kroner?? helst drainpipes azz

Bilett mrk. takknemlig mote.no

Endret av Miloine
Gjest Miloine
Skrevet
Jalileh.... skal du kunne unngå å bli forvirret av denne tråden, må du nok lese den først!  :ler:

eh, ja tror nok det ja azz lizm :ler:

Gjest Gitte
Skrevet

Les denne tråden. Gå deretter hit og tenk på hva du leste i den første tråden. Morsomt. :)

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Les denne tråden. Gå deretter hit og tenk på hva du leste i den første tråden. Morsomt. :)

:ler:

Skrevet
:ler: Jeg er 14, blir 15 den 13. februar og er kåret til forumets mest veslevoksne azz lizzm tøft azz :sexy:
Skrevet
:ler: Jeg er 14, blir 15 den 13. februar og er kåret til forumets mest veslevoksne azz lizzm tøft azz  :sexy:

:klem: venner? driit kuuult azz klemz til deg da!

10 måneder og 27 dager til jeg har bursdag tøfft det da

Skrevet
:klem: venner? driit kuuult azz klemz til deg da!

10 måneder og 27 dager til jeg har bursdag tøfft det da

:sjenert: kommerann på det azz lizm, hvor gml bliru a?

Skrevet
:sjenert: kommerann på det azz lizm, hvor gml bliru a?

50 år, takk for klemmen, du er på Qvindeguiden nå vet du! :ler:

Gjest tåka
Skrevet

Jeg er fjorten år.. men ikke fjortiss! nOoO WaAy LiZzOm :)

Skrevet

Heisann. Jeg har gått i den fellen og kjøpt et par altfor store jeans, de skal egentlig ikke være baggy, men de blir det fordi de er altfor store! Noen tips til hva jeg kan gjøre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...