Gå til innhold

www.mote.no

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Mitt kjøper jeg hos Nille azz :ler:

Herreguuuuuuuddd. Handler du virkelig på Nille? Det er bare sååååååååå trashy lizzm. Jeg ville ikke blitt sett dau der azz :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Fint at jeg er morsom! :D Det er det jeg er kjent for.

:hoho::hoho: å hærlighet :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Fint at jeg er morsom! :D Det er det jeg er kjent for.

Du svarte forresten ikke på spørsmålet mitt?

Hmm? Nei jeg fulgte ikke med.

Gjest Gjest
Skrevet
Herreguuuuuuuddd. Handler du virkelig på Nille? Det er bare sååååååååå trashy lizzm. Jeg ville ikke blitt sett dau der azz :ler:

Skjønner hvarru mener lizzm, handler på Eruopris som oftest azzz :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Skjønner hvarru mener lizzm, handler på Eruopris som oftest azzz  :ler:

Eurogriz er BILLI azz!!!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Skjønner hvarru mener lizzm, handler på Eruopris som oftest azzz  :ler:

Visst faen. Europris ruuuuuuler. Passer så jævlig godt til Paris Hilton imaget mitt azz.

Gjest Gjest
Skrevet
Visst faen. Europris ruuuuuuler. Passer så jævlig godt til Paris Hilton imaget mitt azz.

Parris er jo bare dødsrå lizm, dama kan synge i tilegg azz :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
http://www.mote.no/viewtopic.php?t=13396

*latterkrampe*

Right, ikke deg i det hele tatt towlie.... Det er forresten ingen som sier "oxo" eller lol på mote.no, det er visst bare her inne det skjer.

Jeg er bannlyst fra mote.no etter at jeg som MrWeed i fjor reklamerte for fine planter for å provosere. Forklar hvordan jeg skal klare å skrive innlegg der da, svima.

Gjest gjest1
Skrevet

Tusen takk, hilsen Catinipp!!

OOOOOOPS der dumma jeg meg ogavslørte meg gitt ;D

Det fineste er at dere kan aldri være helt sikker nå lengre... den gjesten dere sier dere enige med som "disser" kg, kan like godt være meg eller Miloline! Hvordan føles det? SVAR!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, du viser jo at du er skikkelig moden med språkbruket ditt.

Gjest Miloine
Skrevet

Det fineste er at dere kan aldri være helt sikker nå lengre... den gjesten dere sier dere enige med som "disser" kg, kan like godt være meg eller Miloline! Hvordan føles det? SVAR!

Nemmlig, så det azz lizm :sjarmor::ler:

Gjest Nissi
Skrevet

jeg ser ikke helt problemet noen har mote og klær som hobby. hva er forskjellen på og kjøpe seg ei skjorte man er skikkelig fornøyd med til 1500 kr, og å kjøpe 2-3 xbox spill, eller en felg til bilen.. ?

det er mange usaklige tråder på mote.no, men det er det på ALLE forum. inkl. her, noe dere akkurat har bevist.

og alt som diskuteres av klær der, er ikke dyrt. H&M er vel noe av det som blir mest foreslått.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg ser ikke helt problemet noen har mote og klær som hobby. hva er forskjellen på og kjøpe seg ei skjorte man er skikkelig fornøyd med til 1500 kr, og å kjøpe 2-3 xbox spill, eller en felg til bilen.. ?

det er mange usaklige tråder på mote.no, men det er det på ALLE forum. inkl. her, noe dere akkurat har bevist.

og alt som diskuteres av klær der, er ikke dyrt. H&M er vel noe av det som blir mest foreslått.

Hva med Europris og OBS klær da?

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det 12 stk. som ser på tråden, og det er nok av de som skriver inn her nå som gjest oxo

Gjest Gjest
Skrevet

:ler::ler: eller oxo noen flere :ler: lol

:klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...