Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #264 Skrevet 3. mai 2006 Hvorfor kan dere ikke godta at vi liker å være pene i tøyet og pen i ansiktet. Vi følger jo bare med i tiden. Dere er bare misunnelige fordi vi sikkert er mer atraktive enn dere mote registrert
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #265 Skrevet 3. mai 2006 En del der bruker ekstreme mengder penger på klær, type 4 000 på ei veske. Jeg synes det er trist. ← ja, veldig fali altså
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #266 Skrevet 3. mai 2006 Siden dere er sååå veeeeldig voksne av dere, jober dereselv og betjener deres egne klær? Eller er det mamma og pappa som gjør det? ← Jeg er 14, og jobber selv.
Fantasia Skrevet 3. mai 2006 #267 Skrevet 3. mai 2006 Typisk tenåringsforum ser det ut som. For all del, ikke at jeg har noe imot folk som liker mote. Folk må intressere seg for hva de vil. Selv synes jeg mote er ganske kjedelig, går kledd i hva jeg føler er "meg" uavhengig av om det er in eller ikke.. men respekterer da folk som har interesse for mote. Overfladiske, utsende-fikserte wannabesnobber som må legge ut photoshopredigerte bilder av seg selv for å få anerkjennelse finnes det sikkert en del av der... Men then again, hvor finner man _ikke_ slike?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #268 Skrevet 3. mai 2006 Og dere fra KG, bare så dere vet det så har dere faktisk sittet og kommentert mange av Towelie's "gjest" kommentarer Det er ikke bare folk fra mote.no som har skrevet her, towelie har nok skrevet de fleste av innleggene som "gjest". ← Ja, helt sikkert skrevet alle de inleggene alene
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #269 Skrevet 3. mai 2006 Ja, helt sikkert skrevet alle de inleggene alene ← Har du ikke hørt det? Det er Towelie som laget hele tråden på mote.no også
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #270 Skrevet 3. mai 2006 (endret) Ja, jeg er catnip. Tror du at du har funnet opp kruttet, lille venn? Endret: Jeg er faktisk alle, jeg! OG moderator på mote.no. Jeg bare lurte dere alle sammen, ser dere. Endret 3. mai 2006 av Towelie
Gjest Bøllefrøet Skrevet 3. mai 2006 #271 Skrevet 3. mai 2006 Ja, jeg er catnip. Tror du at du har funnet opp kruttet, lille venn? Endret: Jeg er faktisk alle, jeg! OG moderator på mote.no. Jeg bare lurte dere alle sammen, ser dere. ← Å, herreguuuuuuuuud du har fritidsproblemer azza!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #272 Skrevet 3. mai 2006 Herreguddddd jaaah sikkert derfor jei er så bælfeit ;)
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #273 Skrevet 3. mai 2006 Leif-Per.... LEIF-PEEEEEEERRR..... Jeg har småjinter i kikkerten....
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #274 Skrevet 3. mai 2006 Herreguddddd jaaah sikkert derfor jei er så bælfeit ;) ← Skal vi slanke oss sammen? Jeg er sååååååå feit for tia azza. Jeg veier 25 kilo, men jeg må ned iallefall 30 for at jeg skal få det oppblåste egoet mitt inni de nye oversiza fake Diorbrilllene mine. Mote.no bruker
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #275 Skrevet 3. mai 2006 Godt jeg har på meg inkontinentbindet mitt er litt slapp nedetil
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #276 Skrevet 3. mai 2006 Skal vi slanke oss sammen? Jeg er sååååååå feit for tia azza. Jeg veier 25 kilo, men jeg må ned iallefall 30 for at jeg skal få det oppblåste egoet mitt inni de nye oversiza fake Diorbrilllene mine. Mote.no bruker ← men hva i helvete? Sitter du og dummer deg selv ut? Det var nemlig dere fra mote.no som sa at jeg var for tjukk Ja, jeg ser på dere som en og samme person så lenge dere ikke skaffer dere et nick! Du kalte meg feit! Vulvahore
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #277 Skrevet 3. mai 2006 Godt jeg har på meg inkontinentbindet mitt er litt slapp nedetil ← Er det de nye inkontinensbindene til Chanel du bruker eller? Tenkte å kjøpe de sjæl, men herregud a lizzm.....
Gjest gjest1 Skrevet 3. mai 2006 #278 Skrevet 3. mai 2006 Godt jeg har på meg inkontinentbindet mitt er litt slapp nedetil ← Jeg også, jeg er jo tross alt på KG, bare gamle koner som tisser på seg her
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #279 Skrevet 3. mai 2006 Hei. Du må slutte å få meg til å le mer, for jeg blir snart inkontinent her jeg sitter. ← Fint at jeg er morsom! :D Det er det jeg er kjent for. Du svarte forresten ikke på spørsmålet mitt?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2006 #280 Skrevet 3. mai 2006 Er det de nye inkontinensbindene til Chanel du bruker eller? Tenkte å kjøpe de sjæl, men herregud a lizzm..... ← Mitt kjøper jeg hos Nille azz
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå