AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Skjønner ingenting. Det har vært av og på i slutten av forholdet med meg og eksen da vi hadde en del problemer. I desember var siste gang vi så hverandre og hun ble til og med med på familiemiddag. Så skjedde det noe greier som gjorde at hun kuttet kontakten. Forventet at hun skulle ta kontakten igjen om max et par uker da det er alltid det som skjer så jeg bare slapper av. Vips så får jeg vite fra venner at hun står i et nytt forhold på facebook, bare en måned etter hun kutter kontakten!?!? Skjønner ingenting. Hun kan da ikke være seriøs. Trodde ikke det skulle vare, men har stalka henne og de virker å ha det bra. Men jeg tror ikke hun vet hva hun driver med. Jeg vet hun elsker meg, ikke denne nye typen. Kan jeg sende en melding? Anonymkode: fc4cd...ace
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Nei. La det være. Anonymkode: 6116c...abd 14
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Jeg vet det kan være vondt. Hold deg unna og gå videre. Anonymkode: f3d0b...d0e 6
wandagirl Skrevet 12. mai 2021 #4 Skrevet 12. mai 2021 Dere har ikke hatt kontakt på et halvt år og det virker som hun har gått videre og er lykkelig med sitt valg. Anbefaler deg å gjøre det samme. Hun er nok ikke åpen eller mottagelig for at du skal fortelle henne at hun ikke vet hva hun driver med. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Anbefaler å sende ham melding. Det gjør at du bekrefter at valget hun tok var rett. Det er nok mye følelser som raser i kroppen nå. Men husk at sterke følelser ikke automatisk betyr at man er rette for hverandre. Anonymkode: 03117...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #6 Skrevet 12. mai 2021 Mye mer effektivt å tipse han nye anonymt om at hun har seg med deg. Anonymkode: 6baef...b57
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #7 Skrevet 12. mai 2021 Om dere ikke hr sett hverandre siden i fjor, og i tillegg har vært av/på lenge, så er det helt greit å finne seg en ny. Men ja du kan selvfølgelig sende henne en melding! Anbefaler ar du skriver noe som "hei! Ser du har fått deg ny kjæreste, ville bare si gratulere, og håper du blir så lykkelig som du fortjener" Anonymkode: 0e4bb...474 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #8 Skrevet 12. mai 2021 La henne være i fred nå. Hun har type attpåtil. Men ingenting varer i disse dager, så bare å vente til hun er ledig igjen Lev ditt eget liv imens. Anonymkode: feaeb...c21
CorvusCorax Skrevet 12. mai 2021 #9 Skrevet 12. mai 2021 Du kan ikke sitte på gjerdet og forvente at hun skal være tilgjengelig - som ei ku som gresser. Du skulle tatt initiativ selv - om du er oppriktig interessert. Hun har vel ikke fått den bekreftelsen av deg da - og da er det naturlig at hun går videre. Et forhold fungerer ikke om det er enveis kommunikasjon. Altså, bare hun som er ansvarlig for kontakt. Hadde du kontaktet henne - hadde dere kanskje funnet sammen igjen. 1
Gjest ABM Skrevet 12. mai 2021 #10 Skrevet 12. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skjønner ingenting. Det har vært av og på i slutten av forholdet med meg og eksen da vi hadde en del problemer. I desember var siste gang vi så hverandre og hun ble til og med med på familiemiddag. Så skjedde det noe greier som gjorde at hun kuttet kontakten. Forventet at hun skulle ta kontakten igjen om max et par uker da det er alltid det som skjer så jeg bare slapper av. Vips så får jeg vite fra venner at hun står i et nytt forhold på facebook, bare en måned etter hun kutter kontakten!?!? Skjønner ingenting. Hun kan da ikke være seriøs. Trodde ikke det skulle vare, men har stalka henne og de virker å ha det bra. Men jeg tror ikke hun vet hva hun driver med. Jeg vet hun elsker meg, ikke denne nye typen. Kan jeg sende en melding? Anonymkode: fc4cd...ace Ja hvis du vil fremstå som en dust! Du er for sent ute, det er over så bruk tiden på noe annet
Blått Skrevet 12. mai 2021 #11 Skrevet 12. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Skjønner ingenting. Det har vært av og på i slutten av forholdet med meg og eksen da vi hadde en del problemer. I desember var siste gang vi så hverandre og hun ble til og med med på familiemiddag. Så skjedde det noe greier som gjorde at hun kuttet kontakten. Forventet at hun skulle ta kontakten igjen om max et par uker da det er alltid det som skjer så jeg bare slapper av. Vips så får jeg vite fra venner at hun står i et nytt forhold på facebook, bare en måned etter hun kutter kontakten!?!? Skjønner ingenting. Hun kan da ikke være seriøs. Trodde ikke det skulle vare, men har stalka henne og de virker å ha det bra. Men jeg tror ikke hun vet hva hun driver med. Jeg vet hun elsker meg, ikke denne nye typen. Kan jeg sende en melding? Anonymkode: fc4cd...ace Jeg skjønner veldig godt at det frister, og at det flyr mange tanker gjennom hodet ditt nå. Prøv så godt du kan med å la være. Hun har tatt et valg. Ballen ligger i hennes hjørne nå.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #12 Skrevet 12. mai 2021 Du kunne ha smidd mens jernet var varmt. Det gjorde du ikke, så du lar være å ta kontakt nå. Anonymkode: ab603...f99
Gjest Vintermorgen Skrevet 12. mai 2021 #13 Skrevet 12. mai 2021 Ryddet for brukerangrep og svar til det. Vintermorgen, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå