Gå til innhold

Noe som holder veskereimen oppe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Alle skulderveskene mine sklir av skuldren hele tiden? Noe tips? Liker ikke å ha vesken på tvers. 

Anonymkode: 95a70...ddd

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Million

Ja, veske- og koffertbutikker selger en sånn "lapp" til å ha på veskestroppen så den blir ru og matt og ikke sklir. Det er altså noe man skal tre på eller lime på.

Noe som dette tenker jeg på til å feste på undersiden av veskereimen på punktet der den ligger på skulderen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Million skrev (3 minutter siden):

Ja, veske- og koffertbutikker selger en sånn "lapp" til å ha på veskestroppen så den blir ru og matt og ikke sklir. Det er altså noe man skal tre på eller lime på.

Noe som dette tenker jeg på til å feste på undersiden av veskereimen på punktet der den ligger på skulderen.

Ohhh TUSEN TAKK for tipset🤩

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 7.08):

Alle skulderveskene mine sklir av skuldren hele tiden? Noe tips? Liker ikke å ha vesken på tvers. 

Min umiddelbare tanke er at man kan løse problemet ved å bruke en magnet og noe som tiltrekkes av en magnet, som feks å feste en liten tynn magnet på veskereimen (på det punktet den skal hvile på skulderen) og deretter plassere en flat metallbit (av den typen som tiltrekkes av magneter) under jakken/kåpen på det stedet der magneten på veskereimen skal treffe skulderen :idesmil:

Anonymkode: b0ebc...dac

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Eventuelt bruk borrelås, der den ene delen av borrelåsen plasseres på veskereimen og den andre delen festes på kåpeskulderen :idesmil: :idesmil:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Eventuelt bruk borrelås, der den ene delen av borrelåsen plasseres på veskereimen og den andre delen festes på kåpeskulderen :idesmil: :idesmil:

Eller bruk gode gammeldags trykknapper
8760f4f07b36d7ad7274f73de03bfd4a2e.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det kan bli vanskeligere for veskenapperne også da, om man bruker trykknapper eller borrelås :sjarmor:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
Million skrev (På 12.5.2021 den 7.15):

Din løsning er nok den mest praktiske :) 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Noen som kommer til å prøve mine løsninger? 👜 :arwen:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 7.08):

Noe som holder veskereimen oppe?

Tja...Man kan jo vel alltids lage en slags knagg på skulderen/jakkeskulderen til å feste veskereimen med? Hvorfor har eventuelt ingen tenkt på det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...