AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #1 Skrevet 12. mai 2021 Alle skulderveskene mine sklir av skuldren hele tiden? Noe tips? Liker ikke å ha vesken på tvers. Anonymkode: 95a70...ddd
Million Skrevet 12. mai 2021 #2 Skrevet 12. mai 2021 Ja, veske- og koffertbutikker selger en sånn "lapp" til å ha på veskestroppen så den blir ru og matt og ikke sklir. Det er altså noe man skal tre på eller lime på. Noe som dette tenker jeg på til å feste på undersiden av veskereimen på punktet der den ligger på skulderen. 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #3 Skrevet 12. mai 2021 Million skrev (3 minutter siden): Ja, veske- og koffertbutikker selger en sånn "lapp" til å ha på veskestroppen så den blir ru og matt og ikke sklir. Det er altså noe man skal tre på eller lime på. Noe som dette tenker jeg på til å feste på undersiden av veskereimen på punktet der den ligger på skulderen. Ohhh TUSEN TAKK for tipset🤩 Anonymkode: 95a70...ddd 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #4 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 7.08): Alle skulderveskene mine sklir av skuldren hele tiden? Noe tips? Liker ikke å ha vesken på tvers. Anonymkode: 95a70...ddd Min umiddelbare tanke er at man kan løse problemet ved å bruke en magnet og noe som tiltrekkes av en magnet, som feks å feste en liten tynn magnet på veskereimen (på det punktet den skal hvile på skulderen) og deretter plassere en flat metallbit (av den typen som tiltrekkes av magneter) under jakken/kåpen på det stedet der magneten på veskereimen skal treffe skulderen Anonymkode: b0ebc...dac 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #5 Skrevet 13. mai 2021 Eventuelt bruk borrelås, der den ene delen av borrelåsen plasseres på veskereimen og den andre delen festes på kåpeskulderen Anonymkode: b0ebc...dac
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #6 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eventuelt bruk borrelås, der den ene delen av borrelåsen plasseres på veskereimen og den andre delen festes på kåpeskulderen Anonymkode: b0ebc...dac Eller bruk gode gammeldags trykknapper Anonymkode: b0ebc...dac
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #7 Skrevet 13. mai 2021 Det kan bli vanskeligere for veskenapperne også da, om man bruker trykknapper eller borrelås Anonymkode: b0ebc...dac 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #8 Skrevet 13. mai 2021 Om noen velger å gå for trykknapp- og/eller magnet-metoden: Man får også kjøpt magnetiske trykknapper: https://hobbii.no/magnet-knap-m-flap-6-cm Anonymkode: b0ebc...dac
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #9 Skrevet 13. mai 2021 Million skrev (På 12.5.2021 den 7.15): Ja, veske- og koffertbutikker selger en sånn "lapp" til å ha på veskestroppen så den blir ru og matt og ikke sklir. Det er altså noe man skal tre på eller lime på. Noe som dette tenker jeg på til å feste på undersiden av veskereimen på punktet der den ligger på skulderen. Din løsning er nok den mest praktiske Anonymkode: b0ebc...dac
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #10 Skrevet 13. mai 2021 Noen som kommer til å prøve mine løsninger? 👜 Anonymkode: b0ebc...dac
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2021 #11 Skrevet 13. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 12.5.2021 den 7.08): Noe som holder veskereimen oppe? Alle skulderveskene mine sklir av skuldren hele tiden? Noe tips? Liker ikke å ha vesken på tvers. Anonymkode: 95a70...ddd Tja...Man kan jo vel alltids lage en slags knagg på skulderen/jakkeskulderen til å feste veskereimen med? Hvorfor har eventuelt ingen tenkt på det? Anonymkode: b0ebc...dac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå