AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Når du legger hodet forsiktig på puta når du legger, så vil som regel mange tanker dukke opp i hodet ditt. Enkelte tanker handler om hvordan dagen din var, hva du skulle ønske du sa til en person, hva du skulle ønske du ikke sa, eller kanskje undrer du på noe helt tilfeldig du så. Man har som regel også tanker om fortiden og fremtiden. Hvordan morgendagen blir og så videre. Rett før jeg skal legge meg så har jeg ingen tanker. Den eneste vage tanken jeg har er at jeg ikke har noen tanker. Når jeg før tenkte på hodet som en lagringsplass for informasjon, har det bare nå blitt en masse av kjøtt og vev som fyller tomrommet i hodet mitt. Dette er ille. Jeg føler at det er ille for sånn har det ikke vært før. Før hadde jeg skarp hukommelse og god evne til selvrefleksjon. Alt det er borte nå. Informasjonen jeg for ikke så lenge siden hadde tillært meg, er nå borte. De evnene jeg hadde før som nå er borte, var selve grunnlaget for lykken min. Jeg kunne gjennom refleksjon tenke meg til å være lykkelig. Flere mente jeg var en intelligent person. Og for de som veit, så former intelligensen personligheten din. Derfor har jeg blitt et annet menneske nå. Jeg har prøvd å slappe av. Forsøke å la tiden lege dette «sår». Nå har det gått en måned, og jeg har ikke blitt bedre ennå. Jeg liker å tro at det blir bedre med meg. Det må jo det for denne mentale tilstanden gir ikke noe mening. Jeg sier farvel til meg selv hver natt, for jeg veit at morgenen etter vil ikke huske noe av tankene jeg hadde dagen før. Det blir en ny meg. En ny meg som går i de samme fellene. Ses i morgen kompis, forhåpentligvis går det bedre med deg. Hold ut, du gjør det kjempebra. Anonymkode: c0081...3e6 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Det var da voldsomt så dype vi skulle være da Anonymkode: 56318...80b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det var da voldsomt så dype vi skulle være da Anonymkode: 56318...80b Hvorfor har du en trang til å skrive dette? Anonymkode: b8ffb...592 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 Så vakkert skrevet. Er det noe spesielt som har hendt som får deg til å oppleve og føle dette? Anonymkode: e0023...ce5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2021 #5 Skrevet 12. mai 2021 Jeg er utslitt etter en dag med overtenking så jeg sokner nesten øyeblikkelig med mindre kroppen "vibrerer.." Anonymkode: 873e1...8f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå