AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Hei! For rundt 3 uker siden prøvde jeg hårfjerningskrem i under armene.. jeg fikk irritasjon og en liten Kule i den ene armhulen. Jeg leste at det mest sannsynlig er pga irritasjon og vil forsvinne eller dempe innen 1 uke. Den forsvant bittelitt, men nå har den blitt rød på tuppen. Den er ikke stor, litt vond, men ikke veldig. Vil den forsvinne, eller er dette noe jeg burde få sjekket? også har jeg også veldig mørke armhuler, som unngår at jeg bruker topper uten armer:(.. jeg føler at de alltid har vært mørke, men har blitt værre etter jg begynte å shave. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få vekk misfargingen.. Takk Anonymkode: 3bf3f...4d6
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Høres ut som irritert hårsekk. Helt ufarlig og vil gå vekk i løpet av noen dager. Misfarget hud vet jeg ikke noe om. Anonymkode: 2ebfe...16e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hei! For rundt 3 uker siden prøvde jeg hårfjerningskrem i under armene.. jeg fikk irritasjon og en liten Kule i den ene armhulen. Jeg leste at det mest sannsynlig er pga irritasjon og vil forsvinne eller dempe innen 1 uke. Den forsvant bittelitt, men nå har den blitt rød på tuppen. Den er ikke stor, litt vond, men ikke veldig. Vil den forsvinne, eller er dette noe jeg burde få sjekket? også har jeg også veldig mørke armhuler, som unngår at jeg bruker topper uten armer:(.. jeg føler at de alltid har vært mørke, men har blitt værre etter jg begynte å shave. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få vekk misfargingen.. Takk Anonymkode: 3bf3f...4d6 Noen folk har mørkere hud hvor det er hårvekst av den typen. Typisk under armhuler og ved kjønnet. Jeg har det, og ville hatt det både med og uten barbering. Det var en endring som skjedde da jeg begynte å få hårvekst som tenåring, og det var grusomt flaut. Nå har jeg slått meg helt til ro med det. Anonymkode: 5f874...e56
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå