AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Jeg var innlagt for over 1mnd siden og nå var psykiateren jeg hadde da innom journalen min for "oppgave i arbeidsflyt". Hvorfor skulle han innom journalen min når jeg ikke har hatt noe med han å gjøre på over 1mnd? Anonymkode: 1e780...7df
AllahBallah Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Kanskje for å avslutte deg el. liknende? Var diagnosen din paranoid personlighetsforstyrrelse? Hva er din teori?
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 Fullføre et journaldokument, sjekke blodprøvesvar, signere blodprøvesvar som har blitt liggende usignert (formalia), svare på et spørsmål noen har stilt, dobbeltsjekke noe, fått spørsmål om "hvordan gjorde dere dette ved den siste innleggelsen for noe tilsvarende"... mange muligheter. Anonymkode: 0403b...305
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #4 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Fullføre et journaldokument, sjekke blodprøvesvar, signere blodprøvesvar som har blitt liggende usignert (formalia), svare på et spørsmål noen har stilt, dobbeltsjekke noe, fått spørsmål om "hvordan gjorde dere dette ved den siste innleggelsen for noe tilsvarende"... mange muligheter. Anonymkode: 0403b...305 Driver de virkelig å skriver på dokumenter månedsvis etter det ble publisert? Anonymkode: 1e780...7df
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #5 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Driver de virkelig å skriver på dokumenter månedsvis etter det ble publisert? Anonymkode: 1e780...7df Det må avsluttes i systemet, eller de må slå opp noe osv. Anonymkode: ca95c...591 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Ja, arbeidsflyten er sånn i journalsystemer, det kan dukke opp ting som må «signeres ut» lenge etter at pasienten var i systemet. Det er sjeldent fordi legen har noen spesiell interesse av deg, det oppleves mer som «hår i suppa» av ting datasystemet krever i en allerede travel hverdag... Anonymkode: 3b749...d40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå