AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #1 Skrevet 11. mai 2021 Håper det er noen som kan komme med tips eller støttende ord. Jeg har hatt sosial angst og rødming fra jeg var liten, som og førte til depresjon. Har levd greit med plagene, men de siste årene har det blitt værre. (Depresjonen pga mye fysiske plager pga dette, og mye negative hendelser. Har gått i terapi, og gjør det jeg kan av eksponering, trening osv.) Har noen få venner, men nesten ingen familie igjen. Det hjelper ikke på depresjonen. Er ikke lei meg, mer sint og frustrert over livet. Prøver å ta tak, utvide nettverket, få venner. Leser om tips, men har problemer med hukommelsen pga psyken, og da er det vanskelig å ha noe å prate om, fortelle, kunnskap. Jeg har en jobb som sliter meg ut, trives ikke. Men drar på jobb og gjør mitt beste, men kjenner jeg ikke takler storr mer. Håper ikke tråden blir stengt. Jeg vil få orden på livet, og trenger råd. Er 36 år. Anonymkode: 5f630...461
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #2 Skrevet 11. mai 2021 Hva er mulighetene for å bytte jobb? Har du utdannelse som kan gjøre det lettere? Anonymkode: 41baf...2d3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #3 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva er mulighetene for å bytte jobb? Har du utdannelse som kan gjøre det lettere? Anonymkode: 41baf...2d3 Jeg har sett etter jobb i lang tid. Men sånn som det har vært det siste året, er det ikke så mange muligheter og tilbud. Anonymkode: 5f630...461
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå