Gå til innhold

Hva er det med fotballsupportere??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har så langt kun opplevde dette blant mannlige fotballsupportere; menn jeg ellers ser på som oppegående og forholdsvis intelligente menn blir helt motbydelige og nedlatende når de snakker om andre lag, spillere fra andre lag osv. De rakker ned på motstanderen og det høres ut som det er ekte hat. Det finnes ikke sjarmerende på noen som helst måte å høre f eks broren min på 36 år snakke ned andre lag og spillere enn hans favorittlag. Og det høres ut som det han og hans like sier er ment 100% seriøst. Brodern virker å mene oppriktig at andre som holder med andre lag er mindre intelligente. Noe som ikke henger på greip, når hans lag ikke har gjort det spesielt bra de siste åra. (Og da er det selvsagt hundre unnskyldninger for dette.)

Hvorfor er det ikke nok å bare heie på eget lag og ikke slenge dritt om andre?? Fatter ikke at voksne folk kan bli sånn pga idrett, som egentlig bare skal være positivt. Jeg ser på brodern og hans like som oppegående folk ellers, på dette området er de hjernedøde. Jeg tror ikke selv de forstår hvor idiotiske de fremstår.

Anonymkode: cbc26...b03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enkelt. Fotballsupportere er lavpanner. Ok, de fungerer godt ellers, men så fort noen snakker om fotball, eller når de får på seg skjerfet til laget de støtter, blir hjernen til grøt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bruker fotballaget sitt som et påskudd for å oppføre seg som bavianer, en slags primitiv hung-up.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lidenskap, engasjerer sterkt. Ikke så lett å forstå, når man ikke har det.

Anonymkode: b4fec...fbe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lidenskap, engasjerer sterkt. Ikke så lett å forstå, når man ikke har det.

Anonymkode: b4fec...fbe

Det finnes heldigvis mange langt mer sjarmerende måter å vise lidenskap på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Lidenskap, engasjerer sterkt. Ikke så lett å forstå, når man ikke har det.

Anonymkode: b4fec...fbe

Man kan godt være lidenskapelig uten å bli idiot. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er humor. Man smører tykt på, og vet det selv. Og siden alle andre fotballsupportere er klar over akkurat det samme trenger man ikke legge inn så mye som et hint om at man er usaklig heller. 

Anonymkode: f886c...9dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, FrankDrebin said:

Enkelt. Fotballsupportere er lavpanner. Ok, de fungerer godt ellers, men så fort noen snakker om fotball, eller når de får på seg skjerfet til laget de støtter, blir hjernen til grøt. 

Mens mennesker som rakker ned på en hel gruppe med mennesker på bakgrunn av én felles interesse, de er superintelligente? Nei da, mennesker er ikke individer. Alle er prikk like. 🙄

Anonymkode: 3c94e...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mens mennesker som rakker ned på en hel gruppe med mennesker på bakgrunn av én felles interesse, de er superintelligente? Nei da, mennesker er ikke individer. Alle er prikk like. 🙄

Anonymkode: 3c94e...e64

Haha, nei, det er vel å ta i litt. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...