Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser et mønster hos meg. 

Jeg tiltrekkes og "faller for feil typer."

Jeg ender som regel opp med å bli veldig interessert noe yngre gutter, som gjerne har litt bagasje psykisk, de er kanskje litt depressive, lite kontroll på økonomi, meninger som går på tvers av samfunnet, kanskje de har en litt enkel manuell jobb(ikke at det er noe galt i seg selv, men mer for å gi dere et bilde på type person)... kanskje ikke så mye erfaring med damer. De kan godt 

Jeg skjønner ikke hva i all verden det er slags mekanisme som gjør at jeg får følelser for  eller blir nysgjerrig på sånne gutter. Som etter boka ikke skal ende opp med noen som meg (høy slank, pen, velutdannet, har alt på Stell) Det er akkurat som det er et element av moderlig omsorg blandet med at jeg vil gjøre de en slags velgjørende tjeneste ved å la de få meg. Mercy fuck på en måte.. men jeg hører meg selv si til dem at jeg virkelig vil ha dem, selv om jeg vet at jeg aldri hadde orket å leve med en slik. 

Jeg bruker tiden på å løfte de opp, være hobbypsykolog og late som jeg støtter de idiotiske hobbyene de har og den uvettige pengebruken.  

Jeg greier ikke velge han flotte fyren, med stabilt følelsesliv, fast jobb, ryddig liv og økonomi...ikke om han står på kne ved døra mi. 

Anonymkode: 058e3...72b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...