Gå til innhold

Må jeg i ventekarantene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var hjemme hos min mor lørdag til søndag og bodde der, sammen med min lillebror som også bor der. Nå fikk jeg nettopp vite at en på arbeidsplassen til min lillebror har testet positivt, og min lillebror er derfor i karantene pga nærkontakt. Jeg leser at ventekarantene er kun for de som bor i samme husstand. Jeg bor jo ikke der men bodde der i forgårs. Kan jeg dra på jobb eller må jeg i karantene?

Anonymkode: b6c64...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom din bror har jobbet med denne personen som testet positivt etter at du har omgått ham er du også følgelig i karantene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme skjedde her idag - en på mannen sin jobb er positiv og vi er i ventekarantene. Vi hadde en kamerat på besøk i helgen (lørdag til søndag) så han er også i ventekarantene nå. 

Anonymkode: eaed3...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Samme skjedde her idag - en på mannen sin jobb er positiv og vi er i ventekarantene. Vi hadde en kamerat på besøk i helgen (lørdag til søndag) så han er også i ventekarantene nå. 

Anonymkode: eaed3...322

Får dere noe dokumentasjon på dette angående at man må ha ventekarantene? Jeg må nesten ha det om jeg skal holde meg hjemme 

Anonymkode: b6c64...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...