AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Hei! er det sånn at når en mann er interessert. Er han tydelig og direkte? Skjønner ikke hvordan jeg skal tolke interessert signal fra menn. Altså hørt at menn er "enkle", når det kommer til å vise interesser? Kom meg nettopp ut av et forhold på 5 år. Anonymkode: 7432b...81b 1
Ikaros2020 Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Alle menn er like, og alle menn er enkle. Lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Skjønner. Har samme tanke om en fyr jeg liker. Hva salgs signaler får du fra han? Anonymkode: a0ad1...700 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Sliter ofte med det samme.. Er han bare sjenert eller er han just not that into me...? Anonymkode: 7f177...91b 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 Da, mine damer, skal jeg dele en leveregel med dere; Det skal ikke være min skyld at noe stopper opp pga en misforståelse. Det innebærer; vær tydelig selv, og still tydelige spørsmål. Å gå rundt og lure på hva den andre tenker og vil, er å være baksetepassasjer i sitt eget liv. Anonymkode: 4a685...e41 8
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Da, mine damer, skal jeg dele en leveregel med dere; Det skal ikke være min skyld at noe stopper opp pga en misforståelse. Det innebærer; vær tydelig selv, og still tydelige spørsmål. Å gå rundt og lure på hva den andre tenker og vil, er å være baksetepassasjer i sitt eget liv. Anonymkode: 4a685...e41 Bra kommentar og det er selvfølgelig helt sant. Hva skriver man da? Tenker på deg. Har lyst til å bli bedre kjent med deg. Jeg liker deg. Har du lyst til å treffes en dag? Anonymkode: a0ad1...700 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #7 Skrevet 10. mai 2021 Vel, jeg dater/t en fyr fra Tinder som var veldig «på», både på melding og når vi møttes. Jeg prøver egentlig å ta det litt med ro fordi jeg har dårlig erfaring med menn som er ivrige så tidlig, de mister som regel raskt interessen. Jeg senket til slutt guarden, tross alt en voksen mann på nesten 50 (jeg er 40+). Vi møttes og gikk tur flere ganger, jeg har vært hos ham noen ganger, vi hadde sex (og møttes igjen etter det). Morgen og nattameldinger med masse hjerter. Så fikk jeg melding fra en av mine nærmeste venninner som har Tinder gold, da hadde han sveipet på henne den dagen. Greia er - jeg er ganske laid back, forventer ikke sletting av Tinder med en gang, eller at man kutter all kontakt med andre matcher umiddelbart. Det er hardt å være mann på Tinder (for damer også, men gutta har det verre). Skal man begynne helt på nytt hver gang et gryende forhold fisler ut blir det lite effektivt, men når man har kommet så langt med en noen at man sender lassevis med kyss og hjerter og har hatt (bra) sex så kan man i hvert fall drite i å fortsette å sveipe uten at jeg eksplisitt må be om det (for «han slettet gjerne om jeg ønsket det» var beskjeden jeg fikk da jeg sa jeg var litt overrasket over at han fortsatt er aktiv). Hadde han vært mindre på hadde jeg sikkert ikke reagert like mye. Nå har det blitt stille så jeg regner med han hoppet videre til neste match. Han bekreftet alt jeg hater ved Tinder, og jeg mistet interessen fordi jeg tydeligvis ikke var bra nok til å gi Tinder en liten pause (for ordens skyld, jeg slettet før vi møttes, jeg er sjelden lenge på Tinder uansett). Konklusjon; du kan ikke vinne, man må bare hoppe i det og se hva som skjer. De rolige gutta som ikke sender hauger med meldinger kan fortsatt være interessert, det ser man gjerne først når man foreslår å møtes. Anonymkode: 609cb...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #8 Skrevet 10. mai 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Konklusjon; du kan ikke vinne, man må bare hoppe i det og se hva som skjer. De rolige gutta som ikke sender hauger med meldinger kan fortsatt være interessert, det ser man gjerne først når man foreslår å møtes. For min del dater jeg ikke menn fra Tinder, men som jeg møter i vennenettverk. Det er ikke alltid lett da heller. Fikk god tone med en fyr en kveld, men avviste å være med han hjem. Etter dette har jeg prøvet å skrive til han, men han har ikke vært på igjen. Har hørt fra andre at han liker meg, men synes ikke hans oppførsel tilsier det. Hva skal man da gjøre? Jeg liker han, men vil ikke bli utnyttet for sex Anonymkode: a0ad1...700 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #9 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! er det sånn at når en mann er interessert. Er han tydelig og direkte? Skjønner ikke hvordan jeg skal tolke interessert signal fra menn. Altså hørt at menn er "enkle", når det kommer til å vise interesser? Kom meg nettopp ut av et forhold på 5 år. Anonymkode: 7432b...81b Sjekk bulen i buksa hans. Er bulen stor når du er i nærheten er det stor sjans for at han liker deg. Anonymkode: eb715...eee
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #10 Skrevet 11. mai 2021 Usikker på de som mener man bør være ærlig og «på» fra første stund har vært på datingmarkedet i det siste. Ofte trenger følelser tid for å utvikles og for mye press på å føle noe i begynnelsen kan ødelegge. Det kan også skremme den andre bort. Anonymkode: 7f177...91b 1
Morpheus Skrevet 11. mai 2021 #11 Skrevet 11. mai 2021 Ja, vi menn er enkle. Så enkle at dette kunne vært dagboka hans og din. Lurer du på noe, så bare spør han. Ikke driv og gruble på ting og fabriker mange problemer som kanskje ikke er der: 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #12 Skrevet 11. mai 2021 Morpheus skrev (6 timer siden): Ja, vi menn er enkle. Så enkle at dette kunne vært dagboka hans og din. Lurer du på noe, så bare spør han. Ikke driv og gruble på ting og fabriker mange problemer som kanskje ikke er der: Nå måtte jeg le haha. Men okei. Da er han ene fyren interessert i meg. Hvis jeg ser boet fra negativ overtenning om han bruker meg for sex elns Anonymkode: 7432b...81b
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #14 Skrevet 11. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Skjønner. Har samme tanke om en fyr jeg liker. Hva salgs signaler får du fra han? Anonymkode: a0ad1...700 Han har sagt at jeg er søt, pørvd å møte meg flere ganger over på en drink, og nå har han flyttet til et annet land (et sted i Norden). Jeg vil ikke si hvor, for redd jeg kan bli avslørt hehe. Sist gang tekster han meg og spurte om jeg ville komme og reise bort til han. Sååå ja? Vet ikke hvordan jeg skal tolke dette. Om han kun bil bruke meg som et helgeflørt eller ikke? Han sier han savnet da jeg hang med han. før dette. Har jeg kun møtt han 2 ganger. Ingen av de gangene førte til sex. Men vet ikke jeg. Kan hende han gjør dette med alle jenter? -ts Anonymkode: 7432b...81b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå