AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Del Skrevet 10. mai 2021 Jeg har tatt ca ti kjøretimer hos en kjørelærer men jeg synes han er så ubehagelig at jeg blir nervøs for å kjøre med ham, og flere ganger har jeg begynt å gråte i og etter timene. så jeg har bestem meg for å bytte kjøreskole. men jeg lurer på om det er noe sted man kan melde fra. Noen utsagn er såpass spesielle at jeg tippper han må ha flere saker på seg. eksempel på oppførsel er: herme etter meg når jeg snakker. Kommentere personligheten min nedlatende. Kjefte og være utålmodig. Grenseoverskridende analyser av personlighet (du er sånn som...) uten rot eller utspring i virkeligheten. en annen ting er at han ikke tar smittevern seriøst og hoster masse i timen, tar av munnbind, og ikke vasker før/etter time. Anonymkode: 727e0...b10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #2 Del Skrevet 10. mai 2021 Du må jo ta det med ledelsen på skolen! Anonymkode: 94959...4e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #3 Del Skrevet 14. mai 2021 Du kan rate trafikkskolen på nett og da kan du sikkert nevne han. Har hatt noen plagsomme kjørelærere seg. En som hele tiden skulle disse ADHDen min blant annet, og en annen som hele tiden satt på mobilen og ville høre på musikk (jeg som sakt har ADHD og dårlig konsentrasjon) og mye kjefting når jeg faktisk gjør mitt beste og det er snakk om småfeil. Det finnes andre kjørelærere der ute, ikke vits å legge igjen penger på noe du ikke har utbytte av. Anonymkode: b5c50...33b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 14. mai 2021 #4 Del Skrevet 14. mai 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Du kan rate trafikkskolen på nett og da kan du sikkert nevne han. Har hatt noen plagsomme kjørelærere seg. En som hele tiden skulle disse ADHDen min blant annet, og en annen som hele tiden satt på mobilen og ville høre på musikk (jeg som sakt har ADHD og dårlig konsentrasjon) og mye kjefting når jeg faktisk gjør mitt beste og det er snakk om småfeil. Det finnes andre kjørelærere der ute, ikke vits å legge igjen penger på noe du ikke har utbytte av. Anonymkode: b5c50...33b Det må da være mer konstruktivt å ringe ledelsen på trafikkskolen en å gi dårlig vurdering (rating) på nettet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2021 #5 Del Skrevet 14. mai 2021 Statensvegvesen har kanskje ett kontroll organ. Om kjøreskolen er med i ATL så kan det være man kan klage inn dit. Anonymkode: 9f630...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Del Skrevet 21. mai 2021 Ts her! takk for svar, byttet kjøreskole. Orker ikke noe mer styr eller å ha med han å gjøre, men skulle virkelig vært et organ man kunne klage til, nekter å tro jeg er den eneste som har opplevd dette.0 Anonymkode: 727e0...b10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 25. mai 2021 #7 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 21.5.2021 den 18.22): Ts her! takk for svar, byttet kjøreskole. Orker ikke noe mer styr eller å ha med han å gjøre, men skulle virkelig vært et organ man kunne klage til, nekter å tro jeg er den eneste som har opplevd dette.0 Anonymkode: 727e0...b10 https://www.vegvesen.no/om+statens+vegvesen/kontakt-oss/varsler-og-tips/krimtips De kan vidreformidle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #8 Del Skrevet 25. mai 2021 Enkelte kjørelærere er meget spesielle. Husker da jeg var relativt fersk bak rattet og tok litt for hardt i når jeg skulle gire, og han bare: Uff, håper ikke du er like hardhendt med mannfolka Jeg var 17 liksom.. Anonymkode: 29ffa...d4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå