AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Hei! Er en fyr som jeg har møtt sånn 2 ganger. Fant ut at han er veldig for seg selv. Henger kun med hans egne venner, liker ikke henge med mange personer osv. I de siste månedene har han spurt meg om å møtes flere ganger på drinks. Men så flyttet han til et annet land i Europa. Her om dagen hadde vi en lang samtale om at jeg skulle komme og besøke han neste uke. Det blir jo selvfølgelig uaktuelt for min del uansett. Men jeg har en stor interesse for han, og finner han veldig spennende! Han har hittil vært veldig direkte? Men jeg vet ikke om han tuller. Han har tidligere tullet om at vi skal på date, ta kaffe sammen, og han har tatt flere ganger initiativet om å møtes, men da har ikke jeg vært tilgjengelig pga. skolen........ De 2 gangene jeg møtte han, snakket vi, men ingen seksuell kontakt. Er han interessert i meg? Eller prøver på sex Begge er forresten i en alder av 23 Anonymkode: 5df43...969
Antiviruset Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Det er helt umulig å si for noen som helst. Bare han vet svaret men om han er innesluttet får du det ikke nødvendigvis direkte av han. Da må du ta litt initiativ og se om han følger det opp. Veldig vanskelig med avstandsforhold uansett, og det er veldig få som klarer å takle akkurat det. Dette må dere finne ut, men uten en plan om at dere har et fast forhold, treffes av og til, og vet når et avstandsforhold kan opphøre? Ja så ender det sjeldent bra. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå