AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #1 Skrevet 10. mai 2021 Jeg forstuet fingertuppen min for 1 mnd siden. Plastra den, som legen sa, sammen med nabofinger'n for å dempe hevelse og bevegelse. Har lagt merke til at tuppen ikke retter seg, og det gjør litt små-vondt om jeg støter borti ting. Var med min gamle mor til legen hennes i dag, (en lege jeg brukte mange år i barn/ungdomsalder så jeg kjenner ham nokso godt) om fingeren min. Han sa det ser ut til at det er et avrivningsbrudd av senefestet og at jeg bør bruke fingerskinne. MEN han sa også at det muligens var for sent fordi det hadde gått 1 mnd... Noen her som har vært ute for det samme, og selv om det hadde gått såpass lang tid så funka det med fingerskinne? De hadde jo selvfølgelig ikke dette inne på apoteket, så jeg må vel trå til med blyant eller kvist eller noe sånt. Anonymkode: 8d6f6...c33
Supersmurf Skrevet 10. mai 2021 #2 Skrevet 10. mai 2021 Du har tydeligvis fått «droppfinger». Jeg hadde det samme for noen år siden, og da måtte jeg gå med skinne i 6 uker, så senen kunne gro sammen igjen. Skulle også være forsiktig etter at jeg tok av skinnen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå