Gå til innhold

Maskuline kvinner er sexy


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Drizzt skrev (3 minutter siden):

Maskulint utseende har bodybuilder damene.

Jeg ville heller sagt at de mannlige bodybuilderne ser feminine ut. Det er tross alt mer feminint å gå halvnaken og vise seg frem? 

Anonymkode: 1484c...940

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ville heller sagt at de mannlige bodybuilderne ser feminine ut. Det er tross alt mer feminint å gå halvnaken og vise seg frem? 

Anonymkode: 1484c...940

Det er ingenting feminint i disse musklene der ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Drizzt said:

Jeg trodde det var snakk om kvinner som tar tak i håndverkerarbeid hjemme, maler, bytter gulv, fikser ting og tang, skifter bilens dekk og sånne ting 😄

Jeg ville ikke kalt Ruby Rose for maskulin tross alvorlig ansiktsuttrykk på bildet.

Maskulint utseende har bodybuilder damene. Fullstendig turn off for min del, men jeg har ikke lesbiske tendenser uansett.

Det er da mange kvinner som gjør dette uten at de/vi er maskuline av den grunn.

Anonymkode: 3af27...461

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antiviruset skrev (2 timer siden):

Det er din fetisj, tviler på at menn flest tenker slik. For meg er det ekstremt usexy så det holder. En kvinne som oppfører seg som en mann, banner som en full bryggesjauer, kler seg som en mann ja det er så turn off at det aldri kommer på tale å involvere seg for en samtale en gang.  Det er noe skadet over det, og det er det også med menn som tenner på slikt :) 

Du har misforstått helt, snakker om kvinner som smiker seg fra topp til tå, finslige og feminine i væremåte, men har maskuline trekk i ansikt 

Anonymkode: 4ff2d...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

64AB1424-3533-4AA5-86A8-ECDF28346F02.jpeg

Anonymkode: cf280...fe0

Som hun her, se vekk fra muskler, hun har 😍maskuline trekk i ansiktet, det er så sexy

Anonymkode: 4ff2d...9ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og likevel regner du Ruby Rose som maskulin?

Anonymkode: 1484c...940

Jeg vil heller si androgyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker både feminine og androgyne jenter. Du aner ikke hvor ofte jeg uheldigvis har sjekket opp noen som ikke tenner på menn... Bortsett fra det har det ingenting å si. Du trenger ikke være bi av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes androgyne jenter er sexy. Ka skje fordi de kan ligne på unge menn og dermed er litt mer forbudt frukt. Jeg er kanskje unormalt lite opptatt av store pupper på kvinner også, og liker litt mer kontur på leggene enn en del jenter har. Så litt enig med deg. Og synes ofte kvinner med litt bildilla er sexy. Og jenter som ikke må sminke seg og tør tusle rundt i en hettegenser noen timer en lørdags morgen med litt posete sokker og bustete hår, ja da blir jeg helt kåt. 

Anonymkode: 8857a...2ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt man er forskjellige. Selv så foretrekker jeg feminine damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og heterofil, men de to bildene over her var bare skumle! 

Anonymkode: cc3ee...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første som slår meg som maskulin, bortsett fra svigermor,  er tidligere klima og miljøvernminister Tine Sundtoft.  Firkantet ansikt, kort hår, og en maskulin klesstil. 

Anonymkode: f48cf...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Du har misforstått helt, snakker om kvinner som smiker seg fra topp til tå, finslige og feminine i væremåte, men har maskuline trekk i ansikt 

Anonymkode: 4ff2d...9ee

Du er mann, ikke sant?

Anonymkode: 1484c...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...