Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Altså, eg kan forstå at det å vere ufrivillig singel er frustrerande, spesielt i ein pandemi.

Men eg slit med å ha sympati for desse som tydeligvis klarar å ha opptil 300 dates dei siste åra. Dei har jo plenty med muligheitar til å møte nokon? Er folk for kresne? Er krava og forventningane for store? Kva skjer?

Og kva med oss "kronisk single" som ikkje eingong klarar å knekke koden på å møte nokon?🙈

https://www.nrk.no/bare-ett-sveip-til-1.15461657

Endret av Familyguy
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok de som er ufrivillig singel kombinert med å ha lite/ikke nettverk/andre venner som "klager mest". Men jeg syntes overhodet det ikke er å "syte", for de fleste mennesker er det tungt å være alene og være den som er valgt vekk fra pandemiens kohorter. Kjenner til flere som har vært alene siden mars 2020 der de som har hatt jobb kun har jobbet fra hjemmekontor, og det er ikke akkurat bra for psyken. Det å da ikke ha familie eller en partner hjemme er faktisk ganske tøft for mange, og familiefolk bør faktisk vise litt forståelse for det. 

Anonymkode: 74ba4...530

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Det er nok de som er ufrivillig singel kombinert med å ha lite/ikke nettverk/andre venner som "klager mest". Men jeg syntes overhodet det ikke er å "syte", for de fleste mennesker er det tungt å være alene og være den som er valgt vekk fra pandemiens kohorter. Kjenner til flere som har vært alene siden mars 2020 der de som har hatt jobb kun har jobbet fra hjemmekontor, og det er ikke akkurat bra for psyken. Det å da ikke ha familie eller en partner hjemme er faktisk ganske tøft for mange, og familiefolk bør faktisk vise litt forståelse for det. 

Anonymkode: 74ba4...530

For all del. det er mange som med rette kan føle på frustrasjon når dei er åleine og einsome, men eg syns ikkje at den gruppa som kom fram i artikkelen høyrte heilt til den kategorien når dei faktisk får møte folk.  

Heller ikkje denne gruppa syns eg har så altfor mykje å klage over.

https://universitas.no/sak/67654/1-av-2-single-studenter-har-ikke-hatt-sex-siden-ma/

Det siste året har vore tungt for veldig mange, men når eg og mange andre også har vore ufrivillig single fleire år før pandemien kom, så klarar eg ikkje heilt å dele sympati for dei som likevel klarar å møte folk. 

Som åleinefar er eg kanskje ikkje åleine i huset, men einsemda er til å ta og føle på likevel i mangelen på partner. 

AnonymBruker
Skrevet

Enig i at det er merkelig å syte når man har tusenvis av likes på tinder... Da er man jo i høyeste grad frivillig singel, og det er et hån mot de som faktisk er ufrivillig singel

Anonymkode: 1363c...a20

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...