AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Jeg tok dette i kropp og helse siden jeg har vondt i hjertet og ikke får sove. Samboer beveget seg mye i sengen og den siste gangen bevegde han seg at foten traff meg. Jeg sier fortvilet: "ååh kan du ikke ligge i ro nå, jeg får ikke sove, du må snu deg andre veiwn for du puster veldig høyt!"... Var rett før jeg sovnet og han ødla det. Reaksjonen. Hans var "hold kjeft". Er det greit og si hold kjeft til meg i denne situasjonen, altså i det hele tatt? Syns det var barnselig og sårende. Hvordan hadde du reagert? Jeg er såret nå. Anonymkode: b346f...eca
Gjest NoDiablo Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg sier fortvilet: "ååh kan du ikke ligge i ro nå, jeg får ikke sove, du må snu deg andre veiwn for du puster veldig høyt!"... Var rett før jeg sovnet og han ødla det. Reaksjonen. Hans var "hold kjeft". Ropte han det og var sinna? Du skriver fortvilet om din egen ytring, men kanskje du uttrykte deg hardere enn du var klar over siden du holdt på å sovne. Fremkommer heller ikke om han var på vei til å sovne, bare at han var urolig. I utgangspunktet burde det være bedre måter å snakke til hverandre på. Jeg og dama sier ikke sånt til hverandre med mindre vi ikke er i en forrykende krangel, og det er vi sjelden.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #3 Skrevet 10. mai 2021 Du kjeftet når han prøvde å sove, han ble irritert fordi han var trøtt. Hvis min samboer er irriterende i søvne (snorking, kaprer min side av senga etc) så prøver jeg alltid å få han til å snu seg/flytte seg på en rolig måte. Anonymkode: 2540d...474 1
CorvusCorax Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Du bør tåle å høre det om du skal kritiserer ham for at han puster og beveger seg, som normale mennesker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå