lillesky Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Noen som har vært i Warszawa? Kan man komme seg billig dit? Hvordan? Er det lurt å reise med bil? Bra hoteller? Takk!
Lillesøster Skrevet 3. september 2005 #2 Skrevet 3. september 2005 Noen som har vært i Warszawa? Kan man komme seg billig dit? Hvordan? Er det lurt å reise med bil? Bra hoteller? Takk! ← Jeg var der i april. Må si jeg ble positiv overrasket. Vil anbefale deg å kontakte Kalinka Tours, de har gode tilbud. W, er en stor og moderne by. Ikke noe spesielt billig for klær, men mye å se på. Vi lå sentralt på Novotel, det ser forferdelig utenfra, men er nyoppusset inne. http://www.orbis.pl/indexH.php4?h=13 Som sagt, anbefales. p.s. kalinka tours er ikke på nett.
sixx Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Tror det er snakk om å starte opp ferge fra Drammen til Polen snart.
Gjest hannah2 Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 I disse dager selger norwegian.no billetter blant annet til W for 300 kr pr vei. Har selv vært der, men det er 15 år siden ca . Sikkert mye som har forrandret seg siden den gang.
lillesky Skrevet 4. september 2005 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2005 Norwegian var det ja! Sjekket Sterling jeg...
Lillesøster Skrevet 4. september 2005 #6 Skrevet 4. september 2005 Her http://www.supersaver.no/etravelstore/supe...arch/search.jsp kan du også prøve.
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #7 Skrevet 5. september 2005 Jeg har vært et par ganger i Warszawa men har ikke nevneverdige positive opplevelser. Sikkert pga at jeg måtte oppholde meg rundt togstasjonen begge ganger for å vente på forsinkede tog retning Hviterussland. Ikke anbefalt å henge der, med øst-europeiske togsmuglere og banditter, hadde noen ubehagelige opplevelser.... men dette er noen år siden nå, det har kanskje forandret seg. Ville også vurdert f.eks. Krakow, har hørt at det skal være en NYDELIG by!
showgirl Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 Sjekk ut ukens KK. Er en stor artikkel om Warszawa der.
lillesky Skrevet 5. september 2005 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2005 Her http://www.supersaver.no/etravelstore/supe...arch/search.jsp kan du også prøve. ← Skal sjekke! Takk. Jeg har vært et par ganger i Warszawa men har ikke nevneverdige positive opplevelser. Sikkert pga at jeg måtte oppholde meg rundt togstasjonen begge ganger for å vente på forsinkede tog retning Hviterussland. Ikke anbefalt å henge der, med øst-europeiske togsmuglere og banditter, hadde noen ubehagelige opplevelser.... ← Jo, men jeg VIL til Warszawa! Og ja, tidene forandrer seg. Sjekk ut ukens KK. Er en stor artikkel om Warszawa der. ← Vet. Har sett. Lurer fortsatt på om noen kan fortelle meg 1. hvordan man kommer seg til Warszawa billigst. 2. hotellanbefalninger i W.
Hilde Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 Når det gjelder hotell bruker jeg ALLTID Tripadvisor som referanse, her får du opp hoteller rangert etter publikums grad av fornøydhet. Jeg har aldri blitt skuffet etter å ha valgt hotell etter den listen!
Nilma Skrevet 6. september 2005 #11 Skrevet 6. september 2005 Når det gjelder hotell bruker jeg ALLTID Tripadvisor som referanse, her får du opp hoteller rangert etter publikums grad av fornøydhet. Jeg har aldri blitt skuffet etter å ha valgt hotell etter den listen! ← Enig, Tripadvisor er supert! De har dessuten et eget forum for de aller fleste land og storbyer (mindre steder også, for den del) der du kan stille spørsmål og få god hjelp. Dessuten kan du forsøke Inyourpocket, som har veldig mye bra om reisemål i Øst-Europa. God tur, Warszawa høres supert ut!
Gjest kenneth Skrevet 8. september 2005 #12 Skrevet 8. september 2005 (endret) Jeg likte meg kjempegodt der. Annerledes. Får virkelig smaken av Øst-Europa. Her er en kombinert by- og sofasurfing-artikkel: http://www.utelivsguiden.no/artikkel.ugml?id13=1044 Endret 8. september 2005 av kenneth
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå