Gå til innhold

Hva hadde dere gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lenge har jeg følt at jeg har blitt løyet til av venner angående en babyshower. Jeg ble ikke invitert, og det var et par andre og. Er Ikke helt sikker, men de fleste er invitert.

Jeg har hele tida nevnt dette for hu venninna mi at hu må være ærlig om hun ble invitert. Fikk vite at de nylig hadde hatt babyshower.. Og det skal være en til. Jeg er ikke invitert. 

Men det verste er at de har gått bak ryggen min. Det er flere venner av henne som skal ha baby som ikke er venene av meg men de har likevel samlet seg. Så fant jeg ut at jeg ble løyet rett oppi facen fra hun som skal ha baby at hun vasket babyklær i helga, bryr seg tydeligvis ikke om jeg var der...

Så spurte om hun hadde fått klær osv, nei det var bare diverse litt her og der. Fikk bekreftet fra ei på gruppa at de hadde hatt... 

Jeg vet ikke hva jeg skal si elr føle nå. Føler meg bedratt.. 😔 Verste er at hun som skal ha baby ikke bryr seg. 

Anonymkode: 4ff06...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men altså, vi er midt i en pandemi med restriksjoner på sammenkomster, da er det helt naturlig å ikke involvere gud og hvermann som har lyst å være med. Når du forsøker å tvinge deg med så gjør du det ikke lett for vennene dine å være ærlig. Du blir ikke invitert, det ble heller ikke en del andre, get over it. 

Anonymkode: 10c4a...d36

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men altså, vi er midt i en pandemi med restriksjoner på sammenkomster, da er det helt naturlig å ikke involvere gud og hvermann som har lyst å være med. Når du forsøker å tvinge deg med så gjør du det ikke lett for vennene dine å være ærlig. Du blir ikke invitert, det ble heller ikke en del andre, get over it. 

Anonymkode: 10c4a...d36

Men altså jeg vet jo det da! Er ikke sikker hvor mange som ikke er invitert. Mulig det kun er meg, jeg vet ikke. 

Pandemi eller ikke. de har lettet på restriksjoner nå. Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer en selv. Fin leveregel 

Anonymkode: 4ff06...b6d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dem må nu få lov å invitere kem dem vil uten at du skal bli såret...

Anonymkode: 5a92b...99d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hæ? Kan du prøve å formulere deg bedre?

Anonymkode: 3dd58...ceb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I korttekst, du er krenka fordi du og flere andre ble utelatt. Men hvor er venninna di oppi dette? Ble hun invitert og ikke du? Må innrømme at jeg egentlig ikke skjønte hvem og hva osv i hi.

Anonymkode: 98bb3...389

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 8ffb7...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir stadig overrasket her inne, over hvor lite som skal til for at folk føler ditt og datt.. Get over it, grow a pair...

Du er vel voksen? Burde være andre ting som okkuperer hodet ditt, du burde jo ha forståelse for at du ikke ble invitert istedefor å syntes synd på deg selv, syntes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler da ikke om deg i det hele tatt. De som har babyshower bestemmer gjestene selv, og ikke alle får plass nå pga korona i tillegg. Det vil alltid være eventer man ikke blir en del av, og det må man tåle. 

Anonymkode: 9c954...f7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såret av at man ikke blir invitert på babyshower? Folk tåler jo ingenting lenger, blir krenka av den minste ting... 🙄

Anonymkode: de1e1...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært så lykkelig om jeg slapp alle fremtidige babyshower-invitasjoner. Det og gender reveal-party er det absolutte bunnpunkt festmessig for meg. 

Anonymkode: 92437...c2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg er middelaldrende slik at jeg og mine omgangsvenner fikk barn før vi ble helt amerikanisert her i landet. 😅 

En annen ting som som slår meg er at det er utrolig mange diskusjoner her inne og blant folk jeg kjenner som får meg til å lure på hvorfor mennesker (yngre jenter/kvinner som regel) tror at de eier vennene sine, eller mener at alle i en omgangskrets skal inkluderes i alt den enkelte i kretsen driver med. Er det et resultat av man nå til dags blir påtvunget "alle skal med" i skolen? Nåde den 4. klassingen som våger å feire bursdag med bare to-tre venner og ikke hele klassen, liksom. 

Anonymkode: 05d40...a1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke det handler så altfor mye om invitasjonen her. Heller mer at ts blir løyet til når hun spør om vennene kan være ærlig med henne. En ting er at hun venninnen ikke inviterte, men å lyve til folk når de spør om noe er svakt. Hvis de er vennene hennes så lyver man ikke når hun spør direkte om noe. Det er bare feigt. Selv om det er pandemi, så er det jo litt merkelig hvis man dropper å invitere bare den ene. Hvis de ikke ønsker å være venn med henne så kan de bare si det direkte til henne. Folk som fryser ut andre på denne måten her er bare teite. Mange som har svart i denne tråden her har nok ikke opplevd så mye av det ser det ut som. Men det kan jo hende at dere får føle på det selv en gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...