AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Jeg tenker på ham hele tiden, føler at jeg blir gal! Følger opp meldingene og snappene hans MED en gang. Hopper hver gang telefonen vibrerer. Prøver innimellom å vente litt så det skal virke som jeg har et liv. Men alt jeg gjør blir forstyrret av tankene om ham. Hva gjør jeg!? Jeg må jo begynne å fremstå ganske patetisk etter hvert! Og hallo, konsentrasjonen min funker ikke. Jeg har en jobb å gjøre, jeg har studier å følge opp. Sinnsykt galt forelsket kvinne på 28! Anonymkode: bb9b1...009
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker på ham hele tiden, føler at jeg blir gal! Følger opp meldingene og snappene hans MED en gang. Hopper hver gang telefonen vibrerer. Prøver innimellom å vente litt så det skal virke som jeg har et liv. Men alt jeg gjør blir forstyrret av tankene om ham. Hva gjør jeg!? Jeg må jo begynne å fremstå ganske patetisk etter hvert! Og hallo, konsentrasjonen min funker ikke. Jeg har en jobb å gjøre, jeg har studier å følge opp. Sinnsykt galt forelsket kvinne på 28! Anonymkode: bb9b1...009 Gratulerer, du er forelsket. Anonymkode: 22b36...e3b 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gratulerer, du er forelsket. Anonymkode: 22b36...e3b Betatt* . Forelskelsen kommer senere. Anonymkode: 70e97...6df 1
Petra Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Betatt* . Forelskelsen kommer senere. Anonymkode: 70e97...6df Betatt og forelsket er mye det samme. Det er ingen fasit som sier at forelskelse kommer på et senere tidspunkt. Man kan bli forelsket fort, sent eller aldri. 9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Betatt* . Forelskelsen kommer senere. Anonymkode: 70e97...6df TS skriver jo selv at hun er forelsket... Det finnes da ingen fasit på hvordan alle har det. Selv om du muligens blir betatt så kan andre bli forelsket på samme tiden. TS. Du er absolutt ikke alene. Det er deilig og pinefullt samtidig. Det er en berg- og dalbane. Anonymkode: ba6eb...dfe 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Hvor langt uti datingen er dere? Anonymkode: 961f7...c50
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 Jeg følger en dyktig terapeut på YT som mener at spill som å play it cool er ødeleggende for deg selv. Hun mener ingen burde tilpasse seg daten, for da faller de ikke for den du egentlig er, og når dette kommer frem vil forholdet bli destruktivt. Ja, dette gjelder også små ting som dette. Og jeg ser det selv, når jeg dropper å play it cool har jeg skremt bort menn, men i etterkant sett at de ville vært en dårlig match siden de generelt ikke er glad i affeksjon og mye nærhet. Har også opplevd det motsatte å tiltrukket meg menn som er akkurat som meg, og ingen kjipe overraskelser når tiden går. Håper flere leser dette til inspirasjon. Anonymkode: 11024...224 16
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 Syns det er innafor å la være å spille spillet. Er du interessert, så vis det 😁 Anonymkode: 6b2df...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #9 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg følger en dyktig terapeut på YT som mener at spill som å play it cool er ødeleggende for deg selv. Hun mener ingen burde tilpasse seg daten, for da faller de ikke for den du egentlig er, og når dette kommer frem vil forholdet bli destruktivt. Ja, dette gjelder også små ting som dette. Og jeg ser det selv, når jeg dropper å play it cool har jeg skremt bort menn, men i etterkant sett at de ville vært en dårlig match siden de generelt ikke er glad i affeksjon og mye nærhet. Har også opplevd det motsatte å tiltrukket meg menn som er akkurat som meg, og ingen kjipe overraskelser når tiden går. Håper flere leser dette til inspirasjon. Anonymkode: 11024...224 Veldig enig Anonymkode: 6b2df...b2c 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #10 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): TS skriver jo selv at hun er forelsket... Det finnes da ingen fasit på hvordan alle har det. Selv om du muligens blir betatt så kan andre bli forelsket på samme tiden. TS. Du er absolutt ikke alene. Det er deilig og pinefullt samtidig. Det er en berg- og dalbane. Anonymkode: ba6eb...dfe Haha, ja, altså jeg vet ikke heeelt om jeg er forelsket helt enda. Men jeg brukte det som et sitat fra den sangen! Tenkte ikke på faktisk at jeg skrev at jeg er forelsket. Men det er en sang som går sånn "jeg er så sinnsykt galt forelsket". Det er SÅ deilig. Men også helt forferdelig. Føler jeg blir sprø og driter meg ut døgnet rundt. Jeg har eksamener snart også! TS Anonymkode: bb9b1...009
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #11 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg følger en dyktig terapeut på YT som mener at spill som å play it cool er ødeleggende for deg selv. Hun mener ingen burde tilpasse seg daten, for da faller de ikke for den du egentlig er, og når dette kommer frem vil forholdet bli destruktivt. Ja, dette gjelder også små ting som dette. Og jeg ser det selv, når jeg dropper å play it cool har jeg skremt bort menn, men i etterkant sett at de ville vært en dårlig match siden de generelt ikke er glad i affeksjon og mye nærhet. Har også opplevd det motsatte å tiltrukket meg menn som er akkurat som meg, og ingen kjipe overraskelser når tiden går. Håper flere leser dette til inspirasjon. Anonymkode: 11024...224 Altså, jeg er helt enig! Det er kjempeviktig å vise hvem man egentlig er. SAMTIDIG så er det jo ikke sunt, og kan fort bli "codependent" i forholdet dersom jeg skal være helt oppi han og svare etter fem sekunder hver gang han skriver? Dette med å spille spillet eller å tilpasse meg for mye den andre gjorde jeg mer før. Men har vokst og lært meg mer om grensesetting og å være autentisk meg de siste årene. Men jeg vil også være vel så bevisst på å ikke tråkke over hans grenser. Og jeg er redd for at jeg er slitsom for ham hvis jeg svarer HELE tiden. + jeg trenger virkelig litt konsentrasjon til eksamen fremover! AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Syns det er innafor å la være å spille spillet. Er du interessert, så vis det 😁 Anonymkode: 6b2df...b2c Jeg er kjempeinteressert og ser han ikke det så er han blind. Så det handler ikke egentlig om "spillet", men bare det blir for mye. Jeg kjenner at jeg er FOR mye for meg selv også! TS Anonymkode: bb9b1...009
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #12 Skrevet 9. mai 2021 Du er forelsket og dette er helt naturlig! Vær deg selv, det er ikke noe galt i å vise interesse 🙂 Anonymkode: e0283...afc
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #13 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg følger en dyktig terapeut på YT som mener at spill som å play it cool er ødeleggende for deg selv. Hun mener ingen burde tilpasse seg daten, for da faller de ikke for den du egentlig er, og når dette kommer frem vil forholdet bli destruktivt. Ja, dette gjelder også små ting som dette. Og jeg ser det selv, når jeg dropper å play it cool har jeg skremt bort menn, men i etterkant sett at de ville vært en dårlig match siden de generelt ikke er glad i affeksjon og mye nærhet. Har også opplevd det motsatte å tiltrukket meg menn som er akkurat som meg, og ingen kjipe overraskelser når tiden går. Håper flere leser dette til inspirasjon. Anonymkode: 11024...224 Trenger ikke handle om å «tilpasse seg daten» - men om å bedre regulere egen adferd. Anonymkode: a702e...82e 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #14 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Trenger ikke handle om å «tilpasse seg daten» - men om å bedre regulere egen adferd. Anonymkode: a702e...82e Ja, nettopp! For jeg er veldig bevisst på å vise meg sånn som jeg er. Men det at følelsene mine "går amok" er jo ikke akkurat noe som helt handler om at "sånn er jeg". Ts Anonymkode: bb9b1...009
Ikaros2020 Skrevet 9. mai 2021 #15 Skrevet 9. mai 2021 Kjør på. Han bør like at du viser mye interesse og gir mye oppmerksomhet, og finne det sjarmerende. Hvis han absolutt ikke liker det, så er det ikke riktig uansett. Vær deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #16 Skrevet 9. mai 2021 Skru av lyder på meldinger og vibrerende varsler, det hjelper litt på hvor fort du åpner meldinger 😊 Anonymkode: 97bc8...def 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #17 Skrevet 10. mai 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Skru av lyder på meldinger og vibrerende varsler, det hjelper litt på hvor fort du åpner meldinger 😊 Anonymkode: 97bc8...def Godt tips! Anonymkode: 961f7...c50 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #18 Skrevet 10. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Skru av lyder på meldinger og vibrerende varsler, det hjelper litt på hvor fort du åpner meldinger 😊 Anonymkode: 97bc8...def Takk! Jeg skal prøve. Men til nå så ender det med at jeg bare sjekker den hele tiden for å se om det er kommet noe. Haha. Våknet i dag morges og bråvåknet for å sjekke telefonen. Herreguuud! Nå skal jeg på kveldsvakt så da får jeg holdt oppmerksomheten unna hele dagen. Ikaros2020 skrev (12 timer siden): Kjør på. Han bør like at du viser mye interesse og gir mye oppmerksomhet, og finne det sjarmerende. Hvis han absolutt ikke liker det, så er det ikke riktig uansett. Vær deg selv. Jeg tror han synes det er sjarmerende ja. Men jeg synes selv det er slitsomt! XD + at jeg blir jo litt lei. For det blir intenst. Jeg vil ikke brenne ut følelsene liksom. Vil fylle dagen med andre ting også! Ts Anonymkode: bb9b1...009 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #19 Skrevet 10. mai 2021 Verste jeg vet er folk som skal gjøre dating til et spill. Det er utrolig barnslig og unødvendig. Fortsett å være deg selv Anonymkode: 8e398...e54 2
lillevill Skrevet 10. mai 2021 #20 Skrevet 10. mai 2021 Sånn er det med følelser. Om man er forelsket så er det første man gjør å tenke på crushet. Har man kjærlighetssorg så er det likedan. Det er godt og vondt med følelser, men sånn er det å være menneske. 🤷♀️ Det er fint og spesielt ved oss mennesker at vi føler så mye. Man kan jo holde litt tilbake kanskje, men det er ikke lett. Jeg går også inn med 200% følelser. 😅 Håper du greier å fokusere da. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå