Gå til innhold

Blir så sint!


Gjest katti

Anbefalte innlegg

Det er helt utrolig hva folk får seg til å si altså :forvirret:

For ikke så lenge siden døde en venn av familien etter at han ikke kom seg ut fra et brennende hus.Kjæresten hans våknet i tide og kom seg ut.

Mannen som døde hadde en del problemer og har gjort mye vondt mot familie og venner gjennom årene som har gått.Men han hadde egentlig et hjerte av gull og det var noe som nesten alle var klar over,det var jo derfor vi var så glad i han.

En uke etter at han døde satt jeg på et offentlig sted å hørte an dame som sa til en mann(høyt) at det var bra at han døde slik at familien kunne få fred.Tenk å si noe sånt??Jeg blir så sint :frustrert:

Folk sier bare det som faller dem inn rett ut uten å ta hensyn til andre rundt seg!

måtte bare få det ut :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, syns dette er stygt, og veldig unødvendig gjort. Alle har noe godt i seg, og etter ens død bør man virkelig prøve å huske det positive.

Kom på en liten sak nå, ikke helt det samme men likevel: Da jeg gikk på videregående døde bestemoren min og jeg skulle (selvsagt) i begravelse. Gjett hva en klassevenninne av meg presterte å si? Hun kunne ikke skjønne at jeg gadd å dra i begravelse istedenfor å bli med ut den helgen, det var jo så kjeedelig!!!

Kan ikke påstå jeg hadde så mye kontakt med henne mer etter det. Fred over manns minne, og respekt for andre menneskers sorg, mener nå jeg er på sin plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig.Forstår ikke hvordan folk tenker når de sier sånt..tenk hvis søstra eller annen familie har sittet å hørt dette da.Det hadde jo vært ufattelig trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig hva folk får seg til å si altså :forvirret:

For ikke så lenge  siden døde en venn av familien etter at han ikke kom seg ut fra et brennende hus.Kjæresten hans våknet i tide og kom seg ut.

Mannen som døde hadde en del problemer og har gjort mye vondt mot familie og venner gjennom årene som har gått.Men han hadde egentlig et hjerte av gull og det var noe som nesten alle var klar over,det var jo derfor vi var så glad i han.

  En uke etter at han døde satt jeg på et offentlig sted å hørte an dame som sa til en mann(høyt) at det var bra at han døde slik at familien kunne få fred.Tenk å si noe sånt??Jeg blir så sint :frustrert:

Folk sier bare det som faller dem inn rett ut uten å ta hensyn til andre rundt seg!

måtte bare få det ut :tristbla:

Et eksempel på folk som ikke evner å tenke. uansett hvor umulig han var, det sitter igjen en mor, en far og søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er enig, utolig hva folk ka få seg til å si. Det verste jeg noen gang har fått høre, ble sakt av en gutt. Han misliker en vennine av meg så sterkt at han" håpet at barnet hennes døde den dagen hun skulle føde,for da skulle han stå ved siden av å flire"!!!!!!!! Tenk å si noe så hjerterått??

Det er ingen av oss som har noe med han å gjør nå, slike ondskapsfulle folk fortjener ikke å ha venner!! Hva gir dere meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

både irriterende og sårende når folk kommer med slikt....

Da min far døde i fjor, ble han lam i beina før han døde, da var det en arbeidskollega av meg som presterte å si at det var jo bra han ble lam, for da var det nok lettere å dø(siden ikke samme livskvalitet lenger...) og lettere for oss(så slapp vi byrden av en lam)... Herregud, har ikke snakket med henne siden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...