Gå til innhold

Dere som er i full jobb, hvor ofte trener dere?

Floater

Anbefalte innlegg

11 økter i uka fordelt på 15 - 25 timer alt etter som hvor jeg er i programmet. Trener når jeg har tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke muskelrestitusjon en greie lenger? 🙄

Anonymkode: 3b9a6...d73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber og studerer fulltid, har ukentlige styremøter, liten sidebusiness og hundetrening flere ganger i uka. Trener mellom 3-4 ganger i uka.

Anonymkode: 45ac0...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.5.2021 den 8.03):

Er ikke muskelrestitusjon en greie lenger? 🙄

Anonymkode: 3b9a6...d73

Trener ulike muskelgrupper hver dag, så da blir det 48t restitusjon på ulike muskler👍🏼

Anonymkode: c0895...3e7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full jobb++ Trener 4-5 ganger i uka. Studio og løping. Trener før jobb 1 dag i uka stort sett, ellers blir det etter jobb. Prøver å legge inn løpeøkter mens ungene er på trening f eks. 

Anonymkode: dcf40...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-12 økter i uka. Kombinerer løping til jobb og styrke / sykling / svømming / yoga etter ungene er lagt. 

Anonymkode: 7b6b3...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke som trening som noe ekstra, mer som en slags liten kompensasjon for at jeg er stillesittende mye av jobbdagen. Dersom jeg hadde hatt en fysisk krevende jobb, så hadde det vært annerledes, men å være sliten i hode etter en lang arbeidsdag på hjemmekontor er noe annet enn å være sliten i kroppen selv om det kan føles likt. Trener 5-6 dager i uken, styrke og cardio, rundt 1 time per økt, og går turer i tillegg (ikke akkurat trening). 

Når jeg har perioder med mindre aktivitet så sniker vondtene seg på, og det vil jeg unngå. 

Anonymkode: cd384...fb1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5 dager i uken. Snitt på rundt 4. Stort sett 1 time. Kveld eller helg.  Dette er min egentid og ser det mer som hobby enn trening 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fulltidsjobb og 3 unger blir trening nedprioritert. Hender jeg rekker en økt på treningsrommet vi har på jobb i ny og ne. 

Jeg går spaserturer og fjellturer sammen med ungene regelmessig. Går tur kanskje 3-4 ganger i uken, men intensiteten er jo ikke så veldig høy siden ungene som regel er med. 

Anonymkode: 67809...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius
AnonymBruker skrev (På 10.5.2021 den 23.02):

Jøss, hvem skulle trodd at kåge-brukerne er treningsnarkomane hele gjengen 😁

Anonymkode: 7da7e...879

Er vel bare de som som svarer, da ;)

For å være en motvekt: Jeg trener aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hver dag, løping. Har to barn, full jobb og studerer 50 %. Står opp tidlig og løper 40-60 min, varierer mellom langkjøring og intervaller, og dusjer før ungene skal opp. Det koster, men synes det er verdt det. Når jeg er ferdig med studiene gleder jeg meg til å kunne ta noen økter på kveld også😅 

Anonymkode: 7ed2f...a81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-5 dager i uka, og turer med hunden.  Har full jobb og ett barn. Med hjemmekontor har trening og tur blitt veldig nødvendig, og en god del lettere å få tid til.

Anonymkode: 1d14b...416

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hver dag før jobb i ca 45 min. Noen ganger 30, noen ganger 60 min, kommer litt an på typen økt. Har treningsrom hjemme.

Anonymkode: d56e9...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løper 1-3 ganger i uka og trener styrke i garasjen 1-3 ganger i uka. Men sjelden mer enn 4 økter uka. Jobber fulltid, har tre barn og hund som må luftes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Full jobb og 2 barn i skolealder her. Trener 2 til 4 ganger i uka, fra 30 min til 1,5 time. Sykler eller løper. Har lang vei til jobb en dag i uka, så da tar jeg det som ei økt å sykle til jobben. 

Anonymkode: afd07...f6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minst en gang daglig, i helgene har jeg gjerne en 3 timer på sykkel/rulleski/løp i skog/myr, og en dag med intervaller + styrke feks. 

Alt fra 10 min til 3 timer er øktene, har hund også, så får litt der i tillegg.

Anonymkode: 68bde...97d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7 ganger i uken. Før eller etter jobb-evt i lunsjen. Løper 40-70 min. Oftest 65 min

Anonymkode: 577be...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg jobbet turnus så fikk jeg kanskje inn en økt eller to i løpet av en uke, nå har jeg kun kontorjobb og har begynt å trene nesten hver dag. Har så mye overskudd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med alt :fnise: I tillegg er leiligheten konstant blåst for rot fremfor bombet horehus-tilstander. Ingen barn da. 

Anonymkode: 8a6c1...089

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...