Gå til innhold

Dere som er i full jobb, hvor ofte trener dere?


Floater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da jeg jobbet turnus så fikk jeg kanskje inn en økt eller to i løpet av en uke, nå har jeg kun kontorjobb og har begynt å trene nesten hver dag. Har så mye overskudd at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med alt :fnise: I tillegg er leiligheten konstant blåst for rot fremfor bombet horehus-tilstander. Ingen barn da. 

Anonymkode: 8a6c1...089

Kan legge til at "turnusøktene" varte fra 30-60 minutter. "Kontorøktene" ca. 1 time med mindre jeg er på markatur, da er jeg gjerne borte i noen timer.

Anonymkode: 8a6c1...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5-7 økter i uka etter jobb, alt fra 2-3 timer hver gang.

Anonymkode: e56d2...78b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før barn 4-5 dager i uken. Mellom en 30- 60 minutter.

Etter barn 2 dager (noen ganger) i uken ca 30 min. Men det kommer litt an på hva du mener med trene, for selv om jeg ikke trener hver dag så er jeg aktiv hver dag i minst en time ved å gå tur, gjøre yoga osv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-6 ganger i uka. Ca. 1 time per økt. Trener både før og etter jobb alt etter hvordan turnusen min er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 ganger i uka, men har mine 30 min 6 dager i uka. 

Anonymkode: 2c7fc...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoga og calisthenics (pull-ups, chins, armbalanser etc) 10-60 minutter x 5-6 per uke, pluss kampsport 60-90 minutter 6-8 ganger i uka.

Har ofte med ungen når jeg trener. Yoga  og calisthenics gjør jeg hjemme.

Oftest både før og etter, og av og til i lunchen.

Anonymkode: bbedf...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobber på treningssenter, som personlig trener. Blir som regel 4 styrkeøkta i uka og 2 dager med utholdenhetstrening. En tredje dag med litt skadeforebyggende trening, kjerneøvelser og en kortere utholdenhetsøkt. På sommeren blir det fort 3 styrkeøkter og 3 utholdenhetsøkter. Går også til og fra trening, noe som utgjør omtrent 60 min hver dag.

 

Så i løpet av en uke:

7-9 timer gange (hurtig)

4 økter styrke (alt fra 60-100 minutter)

2-4 timer utholdenhetstrening (løping ute, trappe-maskin, SkiErg, rulleski ute osv)

På fridager dropper jeg gjerne treningssenter fordi jeg er der så ofte at det gjør godt med avbrekk. Tar da enten en lang og rask power walk, løpetur, eller sykler 8-10 km til fjellsti + 2 timers fjelltur og sykkel hjem igjen.

Generelt aktivt hver dag uten for mye tanker om at det lå være så og så lenge eller hardt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-6 ganger hver uke. Nå som jeg har hjemmekontor trener jeg i "lunsjpausen", men tidligere trente jeg etter jobb.

Anonymkode: 04146...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gratis trening på jobb. Jobber i matbutikk :)

Anonymkode: 0a339...690

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ein jo statistikk på: i 2020 trente eg 424 timar fordelt over 363 økter. Det er jo eit snitt på drøye timen om dagen. Eg har nok om lag 5 økter i veka, der eg har to økter på 1,5t og ein på 2t, og så er det eit par ekstra økter på rundt 45 minutt. Snittet blir dratt opp av lange sykkelturar og kampsportøkter som dreg ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i full jobb, ikke stillesittende. Sliter litt med å få trent i uka. Prøvd å stå opp tidlig men da får jeg for lite søvn. Etter jobb er det så mye som skal gjøres, og er sliten. Trener en time lørdag og søndag. Og går ca 1-2 timer daglig.

Anonymkode: cfba4...133

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nå fått meg treningsrom hjemme og trener 3-6 ganger i uke, før det fokk jeg ikke til noe. Har to barn u der 3 år og tiden strakk ikke til.

Anonymkode: d041b...e6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Har en tung fysisk jobb, så er ikke noe jeg prioriterer.

De gangene jeg har hatt stillestittende jobber har jeg gått trent et par ganger i uka i tillegg til daglige turer med hund.

Anonymkode: 540c4...433

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trener hver dag,alt fra 30 minutter til 2 timer,helgene gjerne litt mer. Er aleine med barn,så trener med engang jeg har muligheten til det uten at det går utover noe annet

Endret av Scoops
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...