Gå til innhold

På date men en som blir lett hard

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var nylig på en date med en som er veldig snill og grei å prate med på snap. Når vi møttes ble han hard for det minste. Jeg kunne se at det bulte i buksa. Er det vanlig på en som er 42 å ikke ha kontroll på den?

Anonymkode: da996...e5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke unormalt. Jeg er eldre enn det, og det samme kan skje.  Det er ikke fordi jeg er kåt, eller sitter og seksualiserer henne, men pga spenningen i situasjonen, og at jeg trives i hennes selskap.  Å fokusere på det slik du gjør, er kanskje mindre normalt?  

Anonymkode: cbfdc...a44

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hvem går og ser på bulen i buksa på første date?😳 Det er jo verre enn menn som ikke klarer å ta øynene bort fra puppene til damer. Tror du skal endre fokuset ditt, og ellers ta det som et kompliment. Han hadde vel neppe blitt hard om han syns du var frastøtende.

Anonymkode: fca2a...227

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Lover vel bra for sexlivet. Med mindre han oppførte seg upassende ser jeg ikke problemet

Anonymkode: 15081...8f7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Syns mange er sånn på første date, man ser bulen gjennom daten og at de sliter litt med å være tilstede/virke uanfektet. Kan jo være positivt for sexlivet, men flere burde seriøst runke før date 

Anonymkode: d91cb...aa2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Syns mange er sånn på første date, man ser bulen gjennom daten og at de sliter litt med å være tilstede/virke uanfektet. Kan jo være positivt for sexlivet, men flere burde seriøst runke før date 

bulen i buksa gjennom hele daten*

Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

Det er nok ikke unormalt. Jeg er eldre enn det, og det samme kan skje.  Det er ikke fordi jeg er kåt, eller sitter og seksualiserer henne, men pga spenningen i situasjonen, og at jeg trives i hennes selskap.  Å fokusere på det slik du gjør, er kanskje mindre normalt?  

Jeg er enig med dette. Jeg har hørt flere menn si at det er noe med spenning, spesielt på første stevnemøte som gjør at den der lever sitt eget liv til tider. :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske vanlig, tror jeg. Spenningen i situasjonen, ja, det kan utløse det. Jeg har sett at menn har vært erigerte allerede når vi hilser. Det er jo ikke noe man ser etter å ha f.eks. satt seg ved et bord eller hvis man spaserer og har jakker. Men jeg har lagt merke til det noen få ganger. En gang opplevde jeg (tror jeg, da) at en date fikk utløsning. Det var på første date, men vi hadde god kjemi og jeg var litt klar, så vi ble stående og kline utpå kvelden. Når jeg strøk ham utenpå klærne tror jeg det skjedde. Jeg tror jeg har lest her på forumet at en annen også hadde opplevd det. Weird.

Anonymkode: 1a0e4...acb

AnonymBruker
Skrevet

Virker som en desperat mann.

Turn off, hadde ikke møtt han igjen.

Anonymkode: 5fac2...609

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo et kompliment til deg. 

Anonymkode: 5d1a1...597

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg hatt det morro med.

Anonymkode: c3009...8ed

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Dette hadde jeg hatt det morro med.

Anonymkode: c3009...8ed

Vel, så forskjellige kan altså mennesker være. 

• Liker 1
Skrevet

Er du sikker på at det var en ereksjon og ikke digre baller?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Bare fordi noen blir lett kåt betyr ikke at vedkommende er desperat ...

Anonymkode: ba7c5...e90

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg har faktisk måtte runke under en date. Gikk på toalettet og tok en rask en.

Anonymkode: 38583...6dc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare fordi noen blir lett kåt betyr ikke at vedkommende er desperat ...

Anonymkode: ba7c5...e90

Særlig ikke, hvis det ikke henger sammen med kåtskap.

Det blir det samme som om en kvinne ikke kontrollerer rødming.  Er hun desperat?  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 15.49):

Er det vanlig på en som er 42 å ikke ha kontroll på den?

Den er ikke viljestyrt hos noen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har faktisk måtte runke under en date. Gikk på toalettet og tok en rask en.

Anonymkode: 38583...6dc

Ja, jeg har en gang opplevd en mann som gjorde det samme, han sa det til og med så ingen sosiale antenner der i gården 🤨 burde være enkelt å ta en runk før date så man klarer å fokusere på damen. Tror også mange menn blander den kåtskapen med interesse, og ikke klarer å skille hva som er hva. Som igjen kaster bort tiden til folk. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg har en gang opplevd en mann som gjorde det samme, han sa det til og med så ingen sosiale antenner der i gården 🤨 burde være enkelt å ta en runk før date så man klarer å fokusere på damen. Tror også mange menn blander den kåtskapen med interesse, og ikke klarer å skille hva som er hva. Som igjen kaster bort tiden til folk. 

Jeg forstår ikke helt hvordan det skal hjelpe å runke i forkant 🙄

Anonymkode: 3a73b...6a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forstår ikke helt hvordan det skal hjelpe å runke i forkant 🙄

Anonymkode: 3a73b...6a6

For å ikke møte opp sprengkåt på date, vel. Å bare ha en ting på hjernen når man skal bli kjent og fokusere på andre ting enn sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...