AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Føler meg så jævlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Alt gjør vondt. Hun jeg liker vil ikke ha meg lenger, vi holdt på en stund? Mye snakking, bildedeling... you name it. Jeg orker ikke mer. Er det rart at jeg føler meg sånn, selvom det varte i relativt i en kort, men intens periode. God kjemi og alt, og nå føler jeg meg så oppbrukt og jævlig. Vær så snill å gi meg råd Anonymkode: 3f74f...a9c
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Det finnes ikke vidundermedisin. Distraher deg med trening, jobb, hobbyer. Omgås dyr og barn, og mennesker som viser deg omtanke uansett. Ikke vær så intens neste gang. Bygg opp forholdet rolig, og bruk passe med tid til å fortelle hverandre hvor dere står underveis. Anonymkode: 6a02c...618 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Man kan dessverre ikke styre når følelser kommer. Det er vondt når det blir slutt uansett hvor lenge forholdet har vart om følelsene var der. Kun tid som hjelper. Hold deg opptatt med ting, slipp ut følelsene også, det er viktig. Og husk, det venter noen som passer bedre der ute et sted Anonymkode: 64153...12f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2021 #4 Skrevet 10. mai 2021 Hvor gamle er dere? Har hun tatt praten og avsluttet ting? Anonymkode: 30fe8...ebd
Blått Skrevet 10. mai 2021 #5 Skrevet 10. mai 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Føler meg så jævlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Alt gjør vondt. Hun jeg liker vil ikke ha meg lenger, vi holdt på en stund? Mye snakking, bildedeling... you name it. Jeg orker ikke mer. Er det rart at jeg føler meg sånn, selvom det varte i relativt i en kort, men intens periode. God kjemi og alt, og nå føler jeg meg så oppbrukt og jævlig. Vær så snill å gi meg råd Anonymkode: 3f74f...a9c Det er dessverre ikke noen andre råd enn å si.. ta tiden til hjelp Som AB over sier. Prøv å distrahere deg selv med jobb, trening, venner. Selv så pleier jeg å spise masse is når jeg sørger. En kort stund kan være intens og fantastisk. ❤️ Man sørger over fantastiske mennesker som man møter.
Perelandra Skrevet 10. mai 2021 #6 Skrevet 10. mai 2021 Hei trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg