AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Menn i 20 åra....når dere matcher med kvinne 40+, hva er tankene deres da? Om henne og hennes intensjoner? Og hva er deres egne intensjoner? Anonymkode: 65415...788
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Desperat, sannsynligvis skilt, cougar på mannejakt. Det betyr enkel tilgang på sex hvis jeg ser bort ifra en litt sliten kropp. Slipper sikkert kondom også. 😉 Anonymkode: dbfa2...079 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Jeg trykker jo ikke liker på noen som er dobbelt så gammel som meg. Så det vil jo ikke skje. Menn vil gjerne ha litt yngre damer. Anonymkode: 8ff01...fff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Desperat, sannsynligvis skilt, cougar på mannejakt. Det betyr enkel tilgang på sex hvis jeg ser bort ifra en litt sliten kropp. Slipper sikkert kondom også. 😉 Anonymkode: dbfa2...079 Ja sikkert at en dame på 40 er interessert i å ligge med en på 20 uten kondom🙄 For å gi deg det inn med t skje er en 20åring potensielt full av kjønnssykdommer. Jeg, K44, ble forresten gravid på første forsøk som 42 åring. Blir bra når du blir litt eldre og klokere 😇 Anonymkode: 9eed5...bd0
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja sikkert at en dame på 40 er interessert i å ligge med en på 20 uten kondom🙄 For å gi deg det inn med t skje er en 20åring potensielt full av kjønnssykdommer. Jeg, K44, ble forresten gravid på første forsøk som 42 åring. Blir bra når du blir litt eldre og klokere 😇 Anonymkode: 9eed5...bd0 Du... det er notert! 😅 Anonymkode: dbfa2...079 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå