Gå til innhold

Værste middagen du har spist?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du laget, fått servert, kjøpt en fæl middag? Hva var det?

Anonymkode: 65469...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe av det verste jeg har fått servert til middag er de hjemmelagde pølsene som svigers pleier å lage🙈🙈🙈 De bruker forskjellige typer kjøtt i dem og blander sammen mye rart. Bare lukta får magen min til å vrenge seg, og jeg er ikke så kresen heller... 

Anonymkode: 1b85e...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speltpizza fra Ikea for ca 15 år siden. Blir aldri glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salt rå sild med poteter og rå løk🥵

Anonymkode: c7f1a...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk servert brent steinbit en gang. Jeg liker vantligvis steinbit veldig godt, men denne var mishandlet og ødelagt, og smakte helt pyton. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjømatsalat jeg fikk i Ayia Napa en gang. Den så SÅ god ut på bildet, fikk den servert, og reagerte først på lukta. Det var jo sjømat, og det lukter gjerne litt spesielt. Men rekene smakte surt, og gudd vett hva de hadde marinert blekkspruten med. Smakte helt jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det verste jeg har fått servert er vom. Det luktet ille og det smakte ille, og jeg var ikke så veldig lysten på mer mat da jeg hadde fått det i meg. :ler: Ble ikke noe dessert på meg den dagen, gitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pizza fra den pizza&kinaekspressen i Sandvika, jeg er som en kompostkvern når det kommer til mat, men jeg ble fysisk kvalm av den. Fikk også en veldig kjip gulasj på ferie i Polen en gang. 

Anonymkode: 41da1...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk servert griseører i Spania. Det luktet akkuratt som de tørkede man kjøper til bikkjer etter at de har gnagd på dem i noen timer. Verste jeg har spist. Følte jeg hadde hundeånde i flere timer etterpå. De andre rundt bordet knasket i seg ørebrusk og var storfornøyde. Jeg er ikke kresen i det hele tatt egentlig, men her møtte jeg på noe uspiselig.

Anonymkode: 8d763...4cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 14.39):

Salt rå sild med poteter og rå løk🥵

Anonymkode: c7f1a...59b

Barbarisk. Det må jo være seterrømme og eple i tillegg.

Anonymkode: 3cc27...b9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 14.39):

Salt rå sild med poteter og rå løk🥵

Anonymkode: c7f1a...59b

Nam. Det er så godt... men man må ikke glemme rødbeter og rømme til. Nå fikk jeg vann i munnen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja spekesild er helt for jævlig, blodpudding er ganske høyt opp på lista det også..  Fisk som smaker veeeldig fisk, fått det i utlandet, aner ikke hva slags fisk. 

Anonymkode: 770e2...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666

Jeg har spist mye eksotisk på flere kontinenter. Jeg liker det aller, aller meste, og spiser opp nesten alt. 
 

Det er én rett som jeg ikke er veldig begeistret for, og det er røkt ål. Der ble mesteparten liggende igjen på tallerkenen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk servert kokt spekesild en gang hos noen nordpå, det så bare veldig spesielt ut. Klarte ikke å spise det🤢

Anonymkode: 3dbdc...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har reist rundt i verden en del, og smakt mye forskjellig. Noe av det  jeg har spist har vert ekkelt både i konsistens og smak. Den afrikanske retten saka-saka med tørrfisk, kommer høyt opp på lista sammen med norsk blodpølse og skotsk Haggis. 🤢

Anonymkode: 66b1d...f62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iskembe. Blek smakløs tarmsuppe hvor tarmtottene titter på deg. Servert med en skvett sitron som eneste krydder.

Står over neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jansons fristelse (klarer ikke ansjos)

Anonymkode: ad1af...3b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...