AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Jeg har lenge tenkt at det kunne vært kjekt med et lite oppvaskstativ for ting jeg ikke hiver i maskinen, men skulle gjerne hatt et som er litt opphøyd fra underlaget det står på. Vet ikke om jeg klarer å formulere meg rett, men jeg ser for meg et som har "ben" å stå på. Eller er i to "etasjer". Siden jeg ikke er helt enig med meg selv om hva jeg egentlig er ute etter, er det noen som har et oppvaskstativ de kan anbefale, opphøyd eller ei? Anonymkode: 6e641...2ae
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Jeg har dette: Jeg brukte det før jeg fikk oppvaskmaskin, og var fornøyd med det da, iallfall. Passet fint til litt oppvask for én person. Store steikepanner og sånn tror jeg jeg måtte legge på et håndkle ved siden av. Den plata underst blir litt ekkel hvis den ikke vaskes ofte. Men er vel bedre med ekkel plate enn ekkel kjøkkenbenk. Anonymkode: 484ba...42e 2
Cata Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Jeg har et slikt. Kjøpte det i studietiden og det er i bruk enda for ting som ikke skal i oppvaskmaskinen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Sjekk ikea, de har til å henge på vegg, bl annet. Anonymkode: bcbb6...b94
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå