Gå til innhold

Maren Andrea Hansen


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Verba skrev (13 minutter siden):

Lurer jeg å på. Tenker masse på Maren å barna ❤️

Liz Nor heter hun på Facebook. Send henne en melding for å bli med i gruppa.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FT84 skrev (3 minutter siden):

Liz Nor heter hun på Facebook. Send henne en melding for å bli med i gruppa.

0112BA74-BCBB-49C7-B279-3FDB9EBAC416.thumb.png.8c20c63d986afbb14d323e194f914f0b.png                     Temmelig usmakelig, sensasjonalistisk måte å poste på om denne tragedien. Derimot ikke overrasket når det kommer fra den kanten. 

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er i sjokk og vantro over denne helomvendingen. Med tanke på det som har kommet ut i hennes kanaler i det siste og hennes fremsnakk av instakontoen dueierikkemeg kan jeg vanskelig se for meg at dette er av fri vilje. (Hadde dette vært en film hadde det vært fordi hun skulle jobbe undercover👮‍♀️ -for å sette på spissen hvor fjernt dette er for de som har fulgt henne i lenger tid.)

Jeg håper hun har noen å snakke med og betro seg til nå. Maren, det er aldri for sent å snu, og det er mange der ute som tror og støtter deg! Etter det har gått en tid har man fort for å tenke "men det var jo sikkert ikke sååå ille. Jeg bare overdriver nok. Vi kvinner kan jo fort ha det med å ikke tåle så mye siden vi er det svake kjønn"- i slike relasjoner. Et liv er ikke svart hvitt. En mishandler har også gode kvaliteter, og derfor kan det være vanskelig å tenke at en har det så ille som det faktisk er om man legger sammen alt en har opplevd opp gjennom. Får vondt av hele situasjonen. Dette har ingenting med religion å gjøre. Dette er en sekt som danner sine egne lover og levevei etter sin ekstreme tolkning av bibelen.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en grunn til at hun ikke tok sertifikatet tidligere? Nektet mannen henne å kjøre bil? Tenker på bilen hun har nå takket være spleis, får hun fortsatt lov til å kjøre med den tro? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes man kan holde seg for god til å fortsette å snakke om denne spleisen på denne måten. Det er vel ganske klart for de fleste at Maren går igjennom en krise her. Hva er det dere tror? At Andreas, som den erke konservative (liksom) kristne, psykopaten han er, hadde latt Maren forandre klesstil, livssyn, snakket ut på podcast, kommet ut som bifil osv, for å snike seg til penger til bil og sertifikatet? Da tror jeg virkelig at dere undervurderer egoet til mennesker som han.

Endret av moroklompen
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

moroklompen skrev (Akkurat nå):

Jeg syntes man kan holde seg for god til å fortsette å snakke om denne spleisen på denne måten. Det er vel ganske klart for de fleste at Maren går igjennom en krise her. 

Helt enig. Den spleisen er totalt uviktig her. Dette er et menneske i dyp krise.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (21 minutter siden):

Helt enig. Den spleisen er totalt uviktig her. Dette er et menneske i dyp krise.

I utgangspunktet er jeg enig. Spleisen er uviktig, dersom Maren faktisk er i krise. Men når det blir skrevet at hun har gått tilbake til Andreas, med åpne øyne og helt frivillig, så skjønner jeg at folk blir provosert. 

(Når det er sagt, så har jeg mest tro på at Maren er i dyp krise og er kraftig manipulert)

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning, krenkende kommentarer, persondebatt og spekulasjoner - med svar. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For 8 uker siden så likte hun kommentarer under bildene sine hvor eksen blir beskrevet som psykopat og voldelig, og nå er hun tilbake?

Jeg forstår absolutt ingenting  annet enn at det må handle om at hun føler hun må gå tilbake pga. en endring ift. barnefordeling.

Det gir jo null mening dette.

Altså jeg skjønner dette med traumebånd og manipulering. Har selv vært der, men samtidig så har hun snakket så offentlig om alt det negative, at jeg trodde det var helt usannsynlig at hun endte opp hos han igjen.

Spoiler

 

 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla33 skrev (29 minutter siden):

For 8 uker siden så likte hun kommentarer under bildene sine hvor eksen blir beskrevet som psykopat og voldelig, og nå er hun tilbake?

Jeg forstår absolutt ingenting  annet enn at det må handle om at hun føler hun må gå tilbake pga. en endring ift. barnefordeling.

Det gir jo null mening dette.

Altså jeg skjønner dette med traumebånd og manipulering. Har selv vært der, men samtidig så har hun snakket så offentlig om alt det negative, at jeg trodde det var helt usannsynlig at hun endte opp hos han igjen.

  Skjul innhold

 

 

Det tenker jeg også, at hun "ofrer" seg selv i frykt for å sende barna til han alene.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hørte nettopp den podden alle snakker om. Jeg syntes ikke hun virket så veldig negativ til det tidligere livet jeg? Er hovedsakelig hun som intervjuer som reagerer, Maren selv er ganske nedpå og balansert - og hun forteller også om mange positive ting.. Jeg tror faktisk ikke hun har hatt det så ille som mange her har trodd. Heldigvis! 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (4 minutter siden):

Hørte nettopp den podden alle snakker om. Jeg syntes ikke hun virket så veldig negativ til det tidligere livet jeg? Er hovedsakelig hun som intervjuer som reagerer, Maren selv er ganske nedpå og balansert - og hun forteller også om mange positive ting.. Jeg tror faktisk ikke hun har hatt det så ille som mange her har trodd. Heldigvis! 

Husker ikke nøyaktig ordlyd, men sier hun ikke noe som at hun heller ville vært med satan enn å være med den sekten igjen? Det er nå veldig negativt i mine ører i alle fall. 

Endret av Schmidtherin
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanskje hun har hatt et behov for å være alene og kjenne på hvordan det er å klare seg selv? Hun flytta vel rett fra pikerommet og inn til en mann hun gifta seg med og fikk mange barn med. Og det på så kort tid. Håper det ikke er lenge til hun oppdaterer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I podkasten forteller hun at hun ga opp troen fordi hun ikke ble hørt angående flerkoneri, hverken bønnhørt av Gud eller hørt av mannen. Hun forteller at i menigheten kan en mann ha flere koner, da de ikke forholder seg til ordinært giftermål etter norsk lov. Altså, stakkars jente!!! 😢 Og nå er hun tilbake - betyr det at hun nå godtar at Andreas skal ha flere koner og kanskje få barn med disse også? Det er helt greit det nå da, liksom? 
 

FY FAEN! Jeg blir KVALM! 🤮

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Schmidtherin skrev (4 minutter siden):

Husker ikke nøyaktig ordlyd, men sier hun ikke noe som at hun heller ville vært med satan enn å være med den sekten igjen? Det er nå veldig negativt i mine ører i alle fall. 

Ja, med sekten ja. Hun sa også at de ikke pleide å omgås mennesker fra sekten eller fra bygda, så dette er jo neppe et praktisk problem i hverdagen for henne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unika skrev (Akkurat nå):

Ja, med sekten ja. Hun sa også at de ikke pleide å omgås mennesker fra sekten eller fra bygda, så dette er jo neppe et praktisk problem i hverdagen for henne. 

Han er jo en del av sekten. Jeg tolket det i alle fall som om hun mente helheten, altså hele situasjonen. Ikke bare «de andre». 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...