Gjest Lunaris Skrevet 31. oktober 2021 #561 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hottentått skrev (8 minutter siden): TEGNSPRÅK?!?! jeg er selv tegnspråklig og det hun gjør med hendene er ikke tegnspråk, det er fakter - mest sannsynlig kommer det av nervøsitet. Det er et signal om hjelp… Petito gjorde det samme før det som hendte henne… Går an å ta ting på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 31. oktober 2021 #562 Del Skrevet 31. oktober 2021 Lunaris skrev (1 minutt siden): Det er et signal om hjelp… Petito gjorde det samme før det som hendte henne… Går an å ta ting på alvor. Jeg skjønner hva du mener, men det har ikke noe med tegnspråk å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 31. oktober 2021 #563 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hottentått skrev (13 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener, men det har ikke noe med tegnspråk å gjøre... Tegnspråk kan være et forsøk på å formidle det hun ellers ikke under en presset situasjon kunne ha fått sagt… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 31. oktober 2021 #564 Del Skrevet 31. oktober 2021 Lunaris skrev (20 minutter siden): Tegnspråk kan være et forsøk på å formidle det hun ellers ikke under en presset situasjon kunne ha fått sagt… Det er fortsatt ikke tegnspråk. Tegnspråk er et godkjent selvstendig språk. Fikling med hendene er ikke tegnspråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lunaris Skrevet 31. oktober 2021 #565 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hottentått skrev (1 minutt siden): Det er fortsatt ikke tegnspråk. Tegnspråk er et godkjent selvstendig språk. Fikling med hendene er ikke tegnspråk. Da har du ikke skjønt hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 31. oktober 2021 #566 Del Skrevet 31. oktober 2021 Lunaris skrev (2 minutter siden): Da har du ikke skjønt hva jeg mener. Jeg skjønner hva du mener. Du mener at hun prøver å si noe og be om hjelp med hendene sine. Men du må forstå at det ikke er tegnspråk. Uansett hvordan du vrir og vender på det blir ikke fikling med hender tegnspråk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet 31. oktober 2021 #567 Del Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Hottentått skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner hva du mener. Du mener at hun prøver å si noe og be om hjelp med hendene sine. Men du må forstå at det ikke er tegnspråk. Uansett hvordan du vrir og vender på det blir ikke fikling med hender tegnspråk. Synes ikke du skal overdramatisere dette,hvis det er slik at du mener hun er i fare så må du foreta deg noe konkret,ikke bare sitte ved tastaturet og legge ut omigjen og omigjen hva du tror du ser Endret 31. oktober 2021 av Spain Til Lunaris 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 31. oktober 2021 #568 Del Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Lunaris skrev (1 time siden): Det er et signal om hjelp… Petito gjorde det samme før det som hendte henne… Går an å ta ting på alvor. Det går an å ikke male fanden på høylys dag og overdramatisere også. Om du oppriktig tror at du at du er den eneste her som skjønner at det er et signal der hun ber om hjelp, der vi andre ser at hun er nervøs og derfor fikler og vrir på hendene, så får du ta det videre utenom forum da. Endret 31. oktober 2021 av hufsaaaaa 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 31. oktober 2021 #569 Del Skrevet 31. oktober 2021 Lurer på om hun fortsatt skal ta lappen? Ser hun skriver på Instagram at hun skal betale tilbake det hun fikk på spleisen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luckie Skrevet 31. oktober 2021 #570 Del Skrevet 31. oktober 2021 NewStart87 skrev (7 minutter siden): Lurer på om hun fortsatt skal ta lappen? Ser hun skriver på Instagram at hun skal betale tilbake det hun fikk på spleisen. Har hun ikke tatt lappen da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewStart87 Skrevet 31. oktober 2021 #571 Del Skrevet 31. oktober 2021 Luckie skrev (Akkurat nå): Har hun ikke tatt lappen da? Nei. Pengene står inne på konto hos kjøreskole. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 31. oktober 2021 #572 Del Skrevet 31. oktober 2021 Da Andreas skrev at kongen har talt og barna er nå hjemme hos sin far, så lurer jeg på om han kaller seg selv for kongen. Sånn type mann tror jeg faktisk han er. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet 31. oktober 2021 #573 Del Skrevet 31. oktober 2021 HerKommerMummi skrev (Akkurat nå): Da Andreas skrev at kongen har talt og barna er nå hjemme hos sin far, så lurer jeg på om han kaller seg selv for kongen. Sånn type mann tror jeg faktisk han er. Der tar du nok feil,de har tydeligvis vært igjennom en sak som handler om barna,Kongen er her retten,retten har talt osv 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 31. oktober 2021 #574 Del Skrevet 31. oktober 2021 Spain skrev (1 time siden): Synes ikke du skal overdramatisere dette,hvis det er slik at du mener hun er i fare så må du foreta deg noe konkret,ikke bare sitte ved tastaturet og legge ut omigjen og omigjen hva du tror du ser Det er ikke jeg som mener hun er i fare. Du siterte nok bare feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet 31. oktober 2021 #575 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hottentått skrev (2 minutter siden): Det er ikke jeg som mener hun er i fare. Du siterte nok bare feil Ja jeg har sitert feil,unnskyld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hottentått Skrevet 31. oktober 2021 #576 Del Skrevet 31. oktober 2021 Spain skrev (8 minutter siden): Ja jeg har sitert feil,unnskyld Skal vurdere å tilgi deg. Må sove på det. 😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moroklompen Skrevet 31. oktober 2021 #577 Del Skrevet 31. oktober 2021 Spain skrev (2 minutter siden): Der tar du nok feil,de har tydeligvis vært igjennom en sak som handler om barna,Kongen er her retten,retten har talt osv Ordspråket han bruker syntes jeg uansett sier mye om han. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spain Skrevet 31. oktober 2021 #578 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hottentått skrev (15 minutter siden): Skal vurdere å tilgi deg. Må sove på det. 😆😆 Takk og takk😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hufsaaaaa Skrevet 31. oktober 2021 #579 Del Skrevet 31. oktober 2021 (endret) Spain skrev (1 time siden): Der tar du nok feil,de har tydeligvis vært igjennom en sak som handler om barna,Kongen er her retten,retten har talt osv Enig. Det er jo ikke hva som helst som er i bakgrunnen av det bildet, det er jo ikke et bilde tatt et tilfeldig sted i Oslo. De som har sett det ser godt at det er Slottet de står foran. Det ligger neppe mer i det enn at han spiller på at «kongen» (retten/øvrigheten) har talt mtp bildebakgrunnen. Endret 31. oktober 2021 av hufsaaaaa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 31. oktober 2021 #580 Del Skrevet 31. oktober 2021 Hva skal man si. Så videoen på Instagram og tenker at her er det ei dame som har havnet i en vanskelig situasjon og prøver å rettferdigjøre ovenfor seg selv hvorfor situasjonen nå har blitt slik. Synes jo også litt synd på henne som har fått hele situasjonen sin brettet ut på nettet og enormt med kommentarer, men det er vel konsekvensen av å være såppas i rampelyset som hun har valgt å være. Jeg personlig tviler på at det er så ille som at hun blir slått og mishandlet, er nok mer et psykologisk spill. Tenker at Andreas er nok "alt hun kjenner". Synd om hun skyver i fra seg slekt og familie ved å insistere på at det er Satan sin feil og at alt er topp, veien ut fra det forholdet nå blir enda lengre enn sist gang. Håper hun har gode folk rundt seg den dagen hun velger å gå igjen, for det tenker jeg er et tidsspørsmål. Kan ikke se for meg at de holder sammen i årevis. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå