AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Flere som har det slik? Jeg nyser ikke, klør ikke, nesen renner ikke, og øynene klør ikke. Mangler de vanlige symptomene. Likevel så tror jeg at jeg har pollenallergi. Blir dårlig hver sesong, trett, vondt i hodet og litt tung i pusten. Har prøvd zyrtec men det hjelper nada. Burde kanskje dra meg til legen for å ta test. Hadde vært enklere om det hadde vært nysing og de andre vanlige tegnene. Anonymkode: 65429...44e
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Du har ikke typiske allergisymptomer, og du får ingen hjelp av allergimedisiner - men likevel mener du at det er allergi du har? Anonymkode: 7eac4...8ac 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Hvorfor skulle det ellers dukke opp hver vår, og vare til høsten? Må få tatt en test. Men synes det er rart at jeg ikke klør og nyser eller renner fra nesen. Virker jo som at alle andre gjør det. Anonymkode: 65429...44e
Pia Sofia Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Bare vent noen dager til, noen reagerer etter de andre.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Pia Sofia skrev (Akkurat nå): Bare vent noen dager til, noen reagerer etter de andre. Men slik er det hvert år. Aldri vært noen av de vanlige symptomene. Anonymkode: 65429...44e
Pia Sofia Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Men slik er det hvert år. Aldri vært noen av de vanlige symptomene. Anonymkode: 65429...44e Du kan være allergisk likevel, bare LITT allergisk er likevel plagsomt. Jeg har ikke begynt a reagere enda, men er veldig trøtt. Det kommer nok skikkelig om noen dager. Piller virker ikke p meg heller, uansett om legens test forteller at jeg er like allergisk som jeg tror. Tester Aerius denne gang, Zyrtec og Cetrizin gjør meg like trøtt som pollen. Aerius begynte jeg med før pollensesongen og ble ikke trøtt, hurra! Men om den virker mot pollen tviler jeg p. Sjekk hos legen, du. Men de kan uansett ikke hjelpe deg sa mye, det er ihvertfall min erfaring. Bare a holde seg inne 😜
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #7 Skrevet 9. mai 2021 Jeg blir mer «tett» i nesa, (ikke rennende) føler meg tett/varm i hodet og får astmatiske symptomer, Gjerne kommer disse symptomene på natta/morgenen etter en dag jeg har vært mye ute. har altså ikke slike «akutte» symptomer som synes så godt. Har så og si aldri symptomer i øynene og nyser lite. Anonymkode: 1efc7...f73
Me for life Skrevet 9. mai 2021 #8 Skrevet 9. mai 2021 (endret) Jeg får de vanlige pollenplagene, men i tillegg blir jeg som TS også helt ødelagt i kroppen med kroppsverk og er enormt sliten. Tatt test to ganger men slår ikke ut på pollen. Alikevel kommer det hver vår, et par dager før pollevarslingen starter. Tar Aerius som virker godt, men tok et år for å få full effekt. Nå er jeg nesten uten plager. Legen min sier jeg nok har pollenallergi til tross for de negative testene. Endret 9. mai 2021 av Me for life
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #9 Skrevet 29. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2021 den 10.59): Du har ikke typiske allergisymptomer, og du får ingen hjelp av allergimedisiner - men likevel mener du at det er allergi du har? Anonymkode: 7eac4...8ac Nå har jeg tatt prikktest og blodprøve. Allergisk som fy mot pollen. Men mangler alle de klassiske symptomene. Strange. Anonymkode: 65429...44e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå