Gjest Linneah2013 Skrevet 9. mai 2021 #1 Skrevet 9. mai 2021 Hei, det lukter vondt av klær etter vask, jeg har brukt rensemiddel på 90 grader, men det hjalp veldig lite. Noen som har et råd til meg?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #2 Skrevet 9. mai 2021 Veldig lite info her, hvor gammel er maskinen? Rense program holder ikke. Du må tømme filter i bånn. Vaske belgen med klut. Vaske ofte nok på høy temp. Eddik etc. Anonymkode: b7cef...adb
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #3 Skrevet 9. mai 2021 Se over filter, kjør tom maskin på 90-grader (er kanskje det du har gjort?). Prøv igjen en gang til. Pass på at maskinen tørker mellom hver gang, hold døren åpen. Dette tror jeg er vanlig å bomme på, og fuktighet/vann som blir liggende lukter lite godt. Anonymkode: 26825...c5f
Gjest Linneah2013 Skrevet 9. mai 2021 #4 Skrevet 9. mai 2021 Maskinen er ca 8 år gammel. Tok en runde til med maskinrens på 95 grader idag, og satte på en 40 vask som snart er ferdig, hjelper ikke det, gir jeg opp og kjøper ei ny, rett og slett, orker ikke den lukta i klær. Ellers lar jeg døra stå oppe etter hver vask.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå