AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Går på paralign forte, og på pakken står det at jeg skal ta 1-2 tabletter 4 ganger per dag. Gjør det noe om jeg tar 3 tabletter på en gang nå? Eller er det veldig farlig? Anonymkode: c24f2...c1e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Ikke be om råd på nett!! Paralgin forte er ikke bare bare. Anonymkode: 9e91f...c86 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke be om råd på nett!! Paralgin forte er ikke bare bare. Anonymkode: 9e91f...c86 Jeg vet ikke hvem andre jeg skal spørre nå!! Har mye smerter pga operasjon, og har ikke tatt noe av de så langt i dag. Tenkte kanskje sykepleiere har god erfaring med dette Anonymkode: c24f2...c1e
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Vil fraråde å ta mer enn dosen som er foreskrevet. Ellers jeg er enig med AB over her, ikke ta råd fra ukjente. Jeg er sykepleier, men du har jo ingen garanti for å vite at det faktisk er sant. Du kan ringe legevakten å spørre. Anonymkode: ef996...b2e 4
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg vet ikke hvem andre jeg skal spørre nå!! Har mye smerter pga operasjon, og har ikke tatt noe av de så langt i dag. Tenkte kanskje sykepleiere har god erfaring med dette Anonymkode: c24f2...c1e Da ringer du legevakten. Ikke fordi alle på kg er inkompetente idioter, men fordi du aldri kan vite om svaret du får er til å stole på. Anonymkode: df477...212 3
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Går på paralign forte, og på pakken står det at jeg skal ta 1-2 tabletter 4 ganger per dag. Gjør det noe om jeg tar 3 tabletter på en gang nå? Eller er det veldig farlig? Anonymkode: c24f2...c1e Det står jo på etiketten din: 1-2 tab 4 ganger per dag. Da kan du ikke ta mer, du kan bli forgiftet! Viktig å følge legens instruks. Anonymkode: c9d35...4b3 1