Gå til innhold

Er det noen menn her inne som liker alternativ stil på kvinner?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du kan selv definere hva alternativ er, men lurer på om det er noen menn her inne som ikke bare liker at kvinnen kler seg i skjørt, sommerkjoler og andre feminine, basic klesplagg? Hvilke antrekk eller hvilken spesiell stil syns du er attraktivt på det motsatte kjønn, som ikke er det "alle" kvinner går kledd i? 

Anonymkode: 52365...d1f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Paramount
Skrevet

Litt retro inspirert er fint. Klær av ull og tweed. Tykke strømpebukser. Leggvarmere, boots. Hårbånd. Vet ikke hvor alternativ denne stilen er, men den er fin synes jeg. 

Skrevet

Ikke fan av kjoler og skjørt. Liker best jeans på kvinner, heldigvis er det noe nesten alle går med ganske ofte

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du kan selv definere hva alternativ er, men lurer på om det er noen menn her inne som ikke bare liker at kvinnen kler seg i skjørt, sommerkjoler og andre feminine, basic klesplagg? Hvilke antrekk eller hvilken spesiell stil syns du er attraktivt på det motsatte kjønn, som ikke er det "alle" kvinner går kledd i? 

Hva går "alle" i? 

Anonymkode: 159b3...5f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
frogger skrev (2 timer siden):

Ikke fan av kjoler og skjørt. Liker best jeans på kvinner, heldigvis er det noe nesten alle går med ganske ofte

Huh? Og du er mann? 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Huh? Og du er mann? 

Jepp

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjoler og skjørt med strømpebukse er finest. Men alternativt kan det være fint med shorts og strømpebukse.

Liker ikke kvinner i typiske herreklær. Jeg er jo 100% hetro. Da hadde jeg nok heller ville hatt en mann. Men den tanken frister aldeles ikke. De kvinner som går slikt, gjør seg kanskje attraktiv til andre kvinner. 

Anonymkode: 60a35...64f

AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor er det kjoler og skjørt som er alternativt, ser nesten aldri kvinner med det

Anonymkode: 44bc0...dc7

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Liker ikke kvinner i typiske herreklær

Hva mener du er typiske herreklær som kvinner går med?

Anonymkode: 630ce...ccc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hva mener du er typiske herreklær som kvinner går med?

Bukser, gensere, skjorter, treningstights, turbukser, dress osv. Det er lite feminint. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig alternativt i 2021? Her i Oslo ser man det meste og her bor de fleste.

Anonymkode: 9f84a...a8a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bukser, gensere, skjorter, treningstights, turbukser, dress osv. Det er lite feminint. 

Er disse plaggene i seg selv typiske herreklær?

Anonymkode: 263fa...80f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dra tilbake til 50-tallet. 

Anonymkode: bd592...086

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun svarte klær, kjoler, skjørt, shorts, strømpebukser, pumps, støvletter, nagler, fake skinn, band tskjorter, singletter osv. En såkalt "rocka stil". Toner det ned noen hakk til hverdags, ikke nagler og kraftig sminke feks. Ingen har sett meg i jeans på 15 år 😂

Harry for noen, alternativt for andre, og mannen min elsker stilen min 😁

Anonymkode: 96726...db4

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dra tilbake til 50-tallet. 

Anonymkode: bd592...086

Eller før det også

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva synes du om høy hælte sko da er det feminint? Det er jo opprinnelig et herreplagg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er disse plaggene i seg selv typiske herreklær?

Anonymkode: 263fa...80f

Det er typiske herreklær, men mange kvinner bruker det også. Men kjoler og skjørt er kvinner ganske alene om å gå i. Derfor er det typiske feminine plagg enn så lenge...

Se på bildene på herre og kvinnetoalettet. For å tydeliggjøre kjønnene enklest mulig, er det bilde av en i bukser på mannedoen, og ei med kjole på dametoalettet.

images?q=tbn:ANd9GcSVNMudCeAvuxYmUJ0tIRi

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er typiske herreklær, men mange kvinner bruker det også. Men kjoler og skjørt er kvinner ganske alene om å gå i. Derfor er det typiske feminine plagg enn så lenge...

Se på bildene på herre og kvinnetoalettet. For å tydeliggjøre kjønnene enklest mulig, er det bilde av en i bukser på mannedoen, og ei med kjole på dametoalettet.

Du vet at det ikke er en kjole på damen? Det er en superhelt kappe!

Anonymkode: 35408...69f

• Liker 18
Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Heldigvis bra at kvinner (og menn) selv får lov å velge hva de vil gå med da, og ikke noen som bestemmer hva som er "kvinnelig" og "mannlig"

Endret av frogger
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg liker  androgyn stil, feminin, rocka stil og det meste av stiler. Det eneste jeg synes er rart er en del blandinger av stiler eller når man ikke gjør et forsøk på å pynte seg  i anledninger der det er normalt. 

Edit- Pelskåper er ikke fint. 

Endret av Majer
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...