Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har problemer med at det vesker fra Venstre øye. Er 50 år. Har hatt det i ein mnd. Kun ett øye så da kan det vel ikj vere allergi. Av og til kommer det en tåre men mest at øyet fyller seg opp så eg må tørke det. Andre som har opplevd dette? Hva kan det vere?

Anonymkode: 1e97e...45d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd det to ganger. Det har vært tett tårekanal, så jeg har vært nødt til å bruke øyedråper, da løsner det på noen dager. Da har ikke sånn gul guffe de kan putte i øyet rent gjennom til nesen. Så få de til å teste. 

Anonymkode: b5525...e49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, trodde man måtte operere/ stikke opp igjen tette tårekanaler. Hunden min tok den testen hos veterinær og ingenting kom ut nesa. De sa det måtte operasjon til. Trudde det vart det samme hos dyr og mennesker😅

AnonymBruker
Skrevet

Dette var spesielt! Jeg hadde akkurat samme symptom i forrige uke, og tenkte å poste om råd her. Det rant og rant fra det ene øyet. Den dagen det var verst tok jeg en løpetur, men måtte avslutte fordi jeg ble nærmest blind av tårer. 

Prøvde å fukte tårekanalen/eller dreneringskanalen (?) i underkanten av øyet med en våt Q-tips. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget, men det gikk over i løpet av tre dager. 

Anonymkode: d8363...136

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette var spesielt! Jeg hadde akkurat samme symptom i forrige uke, og tenkte å poste om råd her. Det rant og rant fra det ene øyet. Den dagen det var verst tok jeg en løpetur, men måtte avslutte fordi jeg ble nærmest blind av tårer. 

Prøvde å fukte tårekanalen/eller dreneringskanalen (?) i underkanten av øyet med en våt Q-tips. Vet ikke om det var det som gjorde utslaget, men det gikk over i løpet av tre dager. 

Anonymkode: d8363...136

Tok du den på huden under øyet eller innpå øyet nederst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...