Gå til innhold

Bryllupsreiser - hvor skal dere/ har dere vært?


Anede

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vi har aldri vært på noen reise sammen, for mannen min er ikke norsk statsborger enda og har ikke pass. Men vi har planlagt en romantisk tur til England med en gang det ordner seg. Og så må vi naturligvis til Kosovo hvor han kommer fra (ikke det mest opplagte mål for en bryllupsreise kanskje).

Om det er råd du er ute etter vil jeg anbefale den franske rivieraen (f.eks Nice, da er du midt i smørøyet med kort vei til Italia og Monaco). Der kunne jeg ha tenkt meg å vært på bryllupsreise. Har vært der uten mannen min, og da gikk jeg bare å savnet han hele tiden, for der var det skikkelig romantisk. Og der kommer vi garantert til å feire en eller annen bryllupsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er Portugisisk, og mine svigerforeldre bor på Madeira. Så vi dro til Madeira på bryllupsreise, vi hadde også et bryllup vi skulle i der nede. Men vi bodde på hotell :wink:

Madeira er en herlig plass, kan også anbefale Jersey.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Barbarella

Vi giftet oss i august og tilbrakte to herlige uker i Sorrento i Italia. Dyrt, men verdt hver en krone. Vi reiste med Star Tour og de hadde et veldig profesjonelt opplegg der nede. Kan anbefales på det sterkeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i USA nå - og reiste til Bermuda. Anbefales. Helt paradis, og vi var nesten alene på de lekre strendene. Null kriminalitet, og man kan suse rundt som bare det på mopedene der. Og Bermudianere er UTROLIG hyggelige!

Og for oss var det enda mer praktisk siden det bare tok 1.5 time i fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var 14 dager i Venezia. Bodde første uken på LIDO- ei lita øy utenfor Venezia- 10 min med båt inn til byen. Der var det strender og mulighet for bading. Deilig.

Venezia er en romantisk by, men er man ute etter HOT nattelig er ikke dette byen.... Vi storkoste oss!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var i Venzia og Wien. Det var flott det. Men et av de mest romantiske stedene jeg kan tenke meg er Santa Margarita i Italia. Rett ved Portefino.

5 små italienske landsbyer med akkurat passe gådistanse i mellom.

Mitt tips for bryllupsreise er å ikke reise for langt. Både jeg og mannen min var så slitne etter bryllupet at ingen av oss kom oss før på tirsdagen :-) Da var det deilig å ikke bruke for mye krefter på lang reise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi var på Seychellene, og hadde en helt fantastisk tur! Vi giftet oss faktisk der nede, så det ble kombinert bryllup- og bryllupsreise :D . Seychellene kan absolutt anbefales; romantisk og flott, med nydelige strender! Man må imidlertid være klar over at det er dyrt der - norske priser og vel så det...

Klem fra Carine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Vi er rimelig bereiste erfarne back-packere... så vi vil gjøre noe ekstra ut av bryllupsreisa..

så vi har planer om å gå på Killimanjaro...

Dyrt (særlig i forhold til våre tidligere reiser) men forhåpentligvis verd det! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...