Parv Skrevet 26. juni 2021 #641 Del Skrevet 26. juni 2021 HannaNO skrev (23 minutter siden): Livets mareritt i dag ved dobesøk. Blod på tørket. Ikke noe gøy og full panikk. Men det var kun ett tørk med blod. For en times tid siden. Ingen smerter, ikke noe mer blod - men hjelp så ekkelt det er. Er i uke 7 nå. Noen som har opplevd noe lignende? Har aldri opplevd spontanabort, så aner ikke hvordan forløpet der skal være. Men da vil vel blødningene ta seg opp relativt kjapt samt smerter? Off, håper noen har noen trøstede ord.. ❤️ Hei! Opplevde det samme ca 7 + 5. kun en liten blødning, men friskt. Fikk tidlig UL etter dette, og alt var bra ❤️ Det er visst vanlig med en liten Blødning rundt den tiden man egentlig skulle hatt mensen. Er det gjennombruddsblødning man kaller det, tro? Tenker du kan ta det helt med ro og senke skuldrene. Dersom det skulle komme mer etterfulgt av smerter, kan du ta en telefon til legen, tenker jeg! Satser på at dette går helt fint 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 26. juni 2021 #642 Del Skrevet 26. juni 2021 HannaNO skrev (1 time siden): Livets mareritt i dag ved dobesøk. Blod på tørket. Ikke noe gøy og full panikk. Men det var kun ett tørk med blod. For en times tid siden. Ingen smerter, ikke noe mer blod - men hjelp så ekkelt det er. Er i uke 7 nå. Noen som har opplevd noe lignende? Har aldri opplevd spontanabort, så aner ikke hvordan forløpet der skal være. Men da vil vel blødningene ta seg opp relativt kjapt samt smerter? Off, håper noen har noen trøstede ord.. ❤️ Huff, ikke gøy! Det er like normalt å blø som å ikke blø. Prøv å fokuser på det ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 26. juni 2021 #643 Del Skrevet 26. juni 2021 Takk for betryggende ord @Parv og @Frksabben❤️ Håper dere har rett. Var det kun den ene blødningen du hadde @Parv, eller varte det en stund? Jeg har ikke blødd noe mer. Merkelig å kun blø på et tørk, skjønner ikke hvordan det har seg, men håper det betyr at det ikke kommer mer. Er jo på do hvert 15 minutt 😅 og hjerte oppi halsen hver gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monroe927 Skrevet 26. juni 2021 #644 Del Skrevet 26. juni 2021 @HannaNO Skjønner utrolig godt at den følelsen er ubehagelig 💔 Titter alltid på papiret i jakt på noe jeg også. Det er som regel helt normalt med små blødninger tidlig i svangerskapet, slimhinnene er ekstra skjøre i denne perioden - mange blør foreksempel mer i tannkjøttet eller lettere neseblod også - men ingen som tenker spontanabort av det🥰 Tenker at det du har opplevd er helt innafor, og normalt! Unn deg selv litt ekstra avslapping i helgen💗 Ps, hoho - med tanke på at du er mye på toalettet, husk på at det kan komme blødning fra andre enden også😅🙉 Jeg snakker av erfaring🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 26. juni 2021 #645 Del Skrevet 26. juni 2021 monroe927 skrev (3 minutter siden): @HannaNO Skjønner utrolig godt at den følelsen er ubehagelig 💔 Titter alltid på papiret i jakt på noe jeg også. Det er som regel helt normalt med små blødninger tidlig i svangerskapet, slimhinnene er ekstra skjøre i denne perioden - mange blør foreksempel mer i tannkjøttet eller lettere neseblod også - men ingen som tenker spontanabort av det🥰 Tenker at det du har opplevd er helt innafor, og normalt! Unn deg selv litt ekstra avslapping i helgen💗 Ps, hoho - med tanke på at du er mye på toalettet, husk på at det kan komme blødning fra andre enden også😅🙉 Jeg snakker av erfaring🤪 Hehehe, jeg begynte nesten å lure på om det kunne kommer fra den andre enden siden det ikke kom mer 😂 Det føles veldig godt å bli litt betrygget av dere nydelige damer her inne❤️ Og det er jo som dere sier - normalt. Jeg graver oppi for å finne spor av blod, men foreløpig ikke noe mer og heldigvis ikke smerter ❤️ Fader altså, så utrolig tullete og redd man blir. Fatter ikke at folk klarer å gjøre dette opptil flere ganger 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta Skrevet 26. juni 2021 #646 Del Skrevet 26. juni 2021 Jeg ble litt beroliget av å gå inn å lese her, for jeg har også begynt å blø litt. Eller, det er ikke så mye blod, men brun utflod. Har hatt det ca 3 dager nå, jeg er 7+6 idag. Jeg kjenner at dette stresser meg litt, men jeg skal på TUL neste uke, så får vel "fasit" da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 26. juni 2021 #647 Del Skrevet 26. juni 2021 Magenta skrev (5 minutter siden): Jeg ble litt beroliget av å gå inn å lese her, for jeg har også begynt å blø litt. Eller, det er ikke så mye blod, men brun utflod. Har hatt det ca 3 dager nå, jeg er 7+6 idag. Jeg kjenner at dette stresser meg litt, men jeg skal på TUL neste uke, så får vel "fasit" da. Det er ikke noe kjekt!❤️ Så lenge det ikke er smerter kombinert med blødningen så er min oppfatning at det ikke trenger å være noe å engste seg over. Men ja, jeg vet akkurat hvordan du har det. Nesten umulig å holde ut med blødninger. Jeg har enda 10 dager igjen til TUL.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 26. juni 2021 #648 Del Skrevet 26. juni 2021 HannaNO skrev (1 time siden): Takk for betryggende ord @Parv og @Frksabben❤️ Håper dere har rett. Var det kun den ene blødningen du hadde @Parv, eller varte det en stund? Jeg har ikke blødd noe mer. Merkelig å kun blø på et tørk, skjønner ikke hvordan det har seg, men håper det betyr at det ikke kommer mer. Er jo på do hvert 15 minutt 😅 og hjerte oppi halsen hver gang.. Jeg hadde nok kun en blødning, tror jeg. Kun litt friskt blod i løpet av et par timer. Vil si mengden tilsvarte sånn som det er de siste dagene av mensen. Blod er jo veldig fargesterkt, så selv om det egentlig er veldig lite, vil det oppleves som mye mer. Dessuten kommer jo ikke alt med en gang. Hadde litt brunlig utflod i et par dager etterpå, men det var nok rester som lå i «foldene» i skjeden. Så lenge blødningen stopper og ikke er tiltagende, tror jeg du kan ta det helt med ro. Slimhinnene er jo også veldig skjøre. Jeg fikk også litt lys rosa på papiret etter sex når det var en stund siden sist. veldig skummelt når det skjer, og man ser jo umiddelbart for seg verste tenkelige scenario, men man må huske at det er veldig vanlig med en liten blødning, og det er i de aller aller fleste tilfeller helt uskyldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magenta Skrevet 27. juni 2021 #649 Del Skrevet 27. juni 2021 Det ser ut som blødningen har stoppet hos meg, det har snart gått 24 timer uten noe brun utflod. Jeg gikk over i uke 8 idag, hurra! Da leser jeg dette på Helseoversikt-appen: "Noen opplever litt blødning på denne tiden i svangerskapet fordi morkaken overtar funksjonen det er å gi næring til fosteret." Det var fint og betryggende å lese, jeg liker når ting har en forklaring! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kugres Skrevet 27. juni 2021 #650 Del Skrevet 27. juni 2021 Magenta skrev (31 minutter siden): Det ser ut som blødningen har stoppet hos meg, det har snart gått 24 timer uten noe brun utflod. Jeg gikk over i uke 8 idag, hurra! Da leser jeg dette på Helseoversikt-appen: "Noen opplever litt blødning på denne tiden i svangerskapet fordi morkaken overtar funksjonen det er å gi næring til fosteret." Det var fint og betryggende å lese, jeg liker når ting har en forklaring! 😀 Åh så godt å høre! Det hørtes veldig betryggende ut 🥰. Da klarer du forhåpentligvis å senke skuldrene og fokusere fremover. Gratulerer med 8 uker forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 27. juni 2021 #651 Del Skrevet 27. juni 2021 Huff.. Har drevet å testet litt her og der for å se streken. Blir jo en slags avhengighet.. Men nå føler jeg den er blitt svakere. Vet dette med urinkonsentrasjon og farge i testene men jeg klarer ikke la være og bli bekymra uansett. I tillegg kjenner jeg kun litt stikk og murringer i magen samt en halv, litt øm pupp 😂 I TILLEGG drømmer jeg helt sykt mye. Svære, veldig livaktige mareritt, at andre er gravide, min egen graviditet…🤪🤪🤪 La mandag 5/6 komme fort så jeg kan få det svart på hvitt om det er liv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #652 Del Skrevet 27. juni 2021 Frksabben skrev (1 time siden): Huff.. Har drevet å testet litt her og der for å se streken. Blir jo en slags avhengighet.. Men nå føler jeg den er blitt svakere. Vet dette med urinkonsentrasjon og farge i testene men jeg klarer ikke la være og bli bekymra uansett. Jeg vet alt om testeavhengighet, men etter x antall graviditeter og runder så hadde jeg endelig lært meg at det kun skaper bekymring å teste med streker etter man har fått konstatert graviditet. Kan virkelig ikke annet enn å anbefale deg å utelukkende teste med digital nå. Test helt til 3+ og etter det er det bare UL man kan vente på. Kjedelig å høre at så mange opplever småblødninger her. Men forhåpentligvis skaper det også et inntrykk om hvor vanlig det er. Men jeg vet selv hvor vanskelig det er når man står oppi det. En SA er i alle fall ikke å ta feil av - det starter ofte med litt blødning og så bare øker det på til man ikke er i tvil. Får man bare ett tørk blod eller liten mengde i få dager, så går det som oftest bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 27. juni 2021 #653 Del Skrevet 27. juni 2021 Takk for alle dere som sendte melding i går med betryggende ord. Jeg blødde heldigvis ikke noe mer etter det ene tørket i går. Ingenting i dag og ingen smerter, så nå puster jeg i normalt tempo igjen og håper det holder seg sånn. Det er godt å ha en sånn gruppe å dele slikt med. ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 27. juni 2021 #654 Del Skrevet 27. juni 2021 Nå blør jeg plutselig med litt kramper i ryggen 🥺 Faen hvis jeg skal miste igjen nå… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 27. juni 2021 #655 Del Skrevet 27. juni 2021 Frksabben skrev (32 minutter siden): Nå blør jeg plutselig med litt kramper i ryggen 🥺 Faen hvis jeg skal miste igjen nå… Ånei, så leit å høre. Er det mye? ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 27. juni 2021 #656 Del Skrevet 27. juni 2021 HannaNO skrev (3 timer siden): Ånei, så leit å høre. Er det mye? ❤️ Nei var ikke mye, et tørk og litt i bindet etter flere timer ( brunt i bind og mørkerødt/brunt på tørk ). Men var AKKURAT sånn SA’en i februar startet. Også kom «fossen» dagen etterpå… Vell, tiden vil vise❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 27. juni 2021 #657 Del Skrevet 27. juni 2021 Frksabben skrev (10 minutter siden): Nei var ikke mye, et tørk og litt i bindet etter flere timer ( brunt i bind og mørkerødt/brunt på tørk ). Men var AKKURAT sånn SA’en i februar startet. Også kom «fossen» dagen etterpå… Vell, tiden vil vise❤️ Uff, så utrivelig 😔 Håper virkelig at det blir med det, og at alt er bra i morgen. Sender deg noen gode tanker 🤎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 27. juni 2021 #658 Del Skrevet 27. juni 2021 Parv skrev (1 time siden): Uff, så utrivelig 😔 Håper virkelig at det blir med det, og at alt er bra i morgen. Sender deg noen gode tanker 🤎 Takk!❤️❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. juni 2021 Forfatter #659 Del Skrevet 27. juni 2021 Tenker på deg Frksabben Håper det kun er skremsel og viser seg å være uskyldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 27. juni 2021 #660 Del Skrevet 27. juni 2021 Amatariel skrev (1 time siden): Tenker på deg Frksabben Håper det kun er skremsel og viser seg å være uskyldig. Tusen takk❤️❤️❤️ Tror morgendagen vil gi flere svar. Prøver fokusere på det positive ved både å beholde og å miste🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå