mammahjarte Skrevet 18. juni 2021 #541 Del Skrevet 18. juni 2021 Når fekk dykk helsekort for gravide? Kor langt var du på vei? Sist var eg 7 veker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monroe927 Skrevet 18. juni 2021 #542 Del Skrevet 18. juni 2021 Fikk helsekort på første svangerskapskontroll rundt uke 16👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 18. juni 2021 #543 Del Skrevet 18. juni 2021 Fertilitetssenteret jeg går til har sommerstengt så får ikke tidlig ultralyd før i uke 10+5. Vurderer å ta en ekstra ultralyd for å se om hjerte slår i uke 7 og en ultralyd i uke 12 for å se på organer osv Hcg blodprøve tatt i dag 4+2 var veldig fin 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pm07 Skrevet 19. juni 2021 #544 Del Skrevet 19. juni 2021 Foreløpig går dette riktig vei!🥰 Likevel så merker jeg at jeg fortsatt «ikke tror det». Tror nesten det blir sånn til etter uke 12, per nå er jeg litt der at jeg ikke tror det før jeg får se det. Har jo symptomer og føler meg gravid, men såå redd for å miste. Vanskelig å akseptere at man ikke får gjort noe annet enn å vente å se, men håper tiden går fort frem til 2 trimester for oss alle! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malani Skrevet 20. juni 2021 #545 Del Skrevet 20. juni 2021 @mammahjarte Jeg har fått helsekort på første svangerskapskontroll med begge barna. Uke 14 med første og nå med nr 2 var på fredag, 11+4. ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 20. juni 2021 #546 Del Skrevet 20. juni 2021 Hei alle søte damer! Så glad jeg akkurat rekker være med i denne fine termintråden. Om det blir baby eller ikke vil tiden vise men pr nå velger jeg å slå med til ro med at jeg faktisk er gravid. Har gått på trippel dose letrozol og dobbel ovitrelle denne PP. Var gravid i januar men mistet i uke 6+5 så jeg er en av de som ikke klarer glede meg over å være gravid i frykt for å bli like såret og lei meg som sist. Denne perioden var jeg igrunn skråsikker på kjemisk. Hadde aldri blanke tester etter ovitrelle men så syns jeg heller ikke testene økte slik de gjorde siste graviditet. Slo meg litt til ro med at det ikke ble noe denne gangen men vips satt jeg med en positiv digital som viste 1-2. Var ikke mer enn at jeg hadde fått den positive testen så begynte jeg å få brun utflod 1 dag før IKM. Denne har fortsatt ikke avtatt og jeg er nå 4+4. Det som derimot har endret seg er styrken på teststimmelen. Den øker!!! Jeg var inne til hcg måling på torsdag og skal inn igjen imorgen. Kan jo se på testen at hcg har økt men den brune utfloden jeg har hatt i flere dager vil ikke gi seg. Jubelen står derfor ikke i taket enda. Nå gjelder det vell bare smøre seg med tålmodighet og krysse fingrene for at spiren klamrer seg fast tross «dårlige odds». ❤️ Legger ved dagens test, og ser frem til CBD imorgen med forhåpentligvis 2-3🤞🏻 Min termin er 26/2 ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 21. juni 2021 #547 Del Skrevet 21. juni 2021 Blodprøve nr 2 tatt og av ren nysgjerrighet kjøpte jeg med meg en digital jeg kunne ta på jobb. Fikk 1-2 på onsdag, blodprøve på fredag som var 36 og idag fikk jeg 2-3 på digital. Det betyr vell at hcg har økt fra 36 til 200 eller over på 3 dager 🤞🏻Blir spennende å ringe legekontoret imorgen for oppdatering av verdiene idag. Begynner faktisk se lyst på denne graviditeten og har herved lagt snusen på hylla. Nå er det «liksom-snus» som gjelder 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parv Skrevet 21. juni 2021 #548 Del Skrevet 21. juni 2021 Frksabben skrev (22 minutter siden): Blodprøve nr 2 tatt og av ren nysgjerrighet kjøpte jeg med meg en digital jeg kunne ta på jobb. Fikk 1-2 på onsdag, blodprøve på fredag som var 36 og idag fikk jeg 2-3 på digital. Det betyr vell at hcg har økt fra 36 til 200 eller over på 3 dager 🤞🏻Blir spennende å ringe legekontoret imorgen for oppdatering av verdiene idag. Begynner faktisk se lyst på denne graviditeten og har herved lagt snusen på hylla. Nå er det «liksom-snus» som gjelder 😂 Gratulerer så mye til deg ❤️ Dette er jo veldig lovende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 21. juni 2021 #549 Del Skrevet 21. juni 2021 Parv skrev (Akkurat nå): Gratulerer så mye til deg ❤️ Dette er jo veldig lovende. Tusen takk! Ja, nå må bare den blødningen min avta så snakker vi😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #550 Del Skrevet 21. juni 2021 Mellifluous skrev (På 18.6.2021 den 14.53): Har ikke vært så veldig aktiv her inne selv, men leser innimellom og syns det er spennende å høre om hvordan dere har det 😊 Selv syns jeg det er vanskelig for tiden, jeg føler på så mye engstelse. Jeg var på TUL da jeg var 6+2, og alt så fint og normalt ut, hjertet banket. Men jeg blir bare mer og mer redd for at noe skal være galt (MA), selv om jeg ikke har holdepunkter for det. Jeg føler jeg har ventet en evighet nå, men på mandag skal jeg til ny UL, og da er jeg 10+6. Er veldig nervøs, men gleder meg også. Syns bare det er trist at min kjære ikke får bli med. Håper helgen går fort og at jeg ikke bare uroer meg! Det er tross alt ikke noe jeg kan gjøre uansett. Masse lykke til på UL i dag! Pm07 skrev (På 19.6.2021 den 7.15): Foreløpig går dette riktig vei!🥰 Likevel så merker jeg at jeg fortsatt «ikke tror det». Tror nesten det blir sånn til etter uke 12, per nå er jeg litt der at jeg ikke tror det før jeg får se det. Har jo symptomer og føler meg gravid, men såå redd for å miste. Vanskelig å akseptere at man ikke får gjort noe annet enn å vente å se, men håper tiden går fort frem til 2 trimester for oss alle! Herlig! Gratulerer med å ha maxet testene! 😁 Frksabben skrev (14 timer siden): Hei alle søte damer! Så glad jeg akkurat rekker være med i denne fine termintråden. Om det blir baby eller ikke vil tiden vise men pr nå velger jeg å slå med til ro med at jeg faktisk er gravid. Jaaa så glad for at du er her! Gratulerer med den lille spiren! Satser absolutt på at småblødningene stopper opp slik at du kan slippe opp bekymringene litt. Men vi som har mistet vet veldig godt hvor vanskelig det er Er dette forresten første barnet som er ventet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elsoo Skrevet 21. juni 2021 #551 Del Skrevet 21. juni 2021 Hei, for en fin gruppe! Jeg vil også skrive med her Jeg fikk positiv test på lørdag og termin skal være 27 februar. Dette er tredje pp siden vi begynte å prøve, jeg ble gravid første pp og det endte i spontanabort. Og ble gravid rett etter det igjen og det endte i missed abortion. Nå har vi hatt noen måneder pause med prøvingen og i mellomtiden har jeg fått vaksine. Men nå må vel spiren sitte?? Alle gode ting er 3🤞🌱 @Amatariel kan du legge meg til på listen? Vi har ett barn fra før ♡ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #552 Del Skrevet 21. juni 2021 Satser absolutt på at alle gode ting er tre @Elsoo! Gratulerer så mye med spiren og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 21. juni 2021 #553 Del Skrevet 21. juni 2021 Frksabben skrev (5 timer siden): Blodprøve nr 2 tatt og av ren nysgjerrighet kjøpte jeg med meg en digital jeg kunne ta på jobb. Fikk 1-2 på onsdag, blodprøve på fredag som var 36 og idag fikk jeg 2-3 på digital. Det betyr vell at hcg har økt fra 36 til 200 eller over på 3 dager 🤞🏻Blir spennende å ringe legekontoret imorgen for oppdatering av verdiene idag. Begynner faktisk se lyst på denne graviditeten og har herved lagt snusen på hylla. Nå er det «liksom-snus» som gjelder 😂 Satser på at spiren sitter Vi har lik termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 21. juni 2021 #554 Del Skrevet 21. juni 2021 Amatariel skrev (3 timer siden): Masse lykke til på UL i dag! Herlig! Gratulerer med å ha maxet testene! 😁 Jaaa så glad for at du er her! Gratulerer med den lille spiren! Satser absolutt på at småblødningene stopper opp slik at du kan slippe opp bekymringene litt. Men vi som har mistet vet veldig godt hvor vanskelig det er Er dette forresten første barnet som er ventet? Tuuusen takk❤️❤️ SÅ glad for å være her, og håper jeg får være her i 40 uker til😌 Idag var nok den dagen med minst brun utflod så langt. Kjenner på mensmurringer på og av men det kjente jeg sist graviditet au så tror det er livmora som jobber for harde livet. Førstemann vi prøver på!🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 21. juni 2021 #555 Del Skrevet 21. juni 2021 Dame1989 skrev (14 minutter siden): Satser på at spiren sitter Vi har lik termin Jeg så dette! Så hyggelig! Håper vi holder løpet ut denne gangen🤞🏻🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dame1989 Skrevet 21. juni 2021 #556 Del Skrevet 21. juni 2021 Frksabben skrev (Akkurat nå): Jeg så dette! Så hyggelig! Håper vi holder løpet ut denne gangen🤞🏻🌸 Ja vi får krysse fingrene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellifluous Skrevet 21. juni 2021 #557 Del Skrevet 21. juni 2021 Ul i dag gikk kjempefint! Føler meg så mye lettere nå. Ble tatt tilbake 2 dager, så er nå 10+4. Men den egentlige terminen får man vel bekreftet på oul. Uansett; fant med en gang en kjempeaktiv liten sprelle som virker å trives. Jordmor sa at alt ser tipp topp ut, og jeg slår meg til ro med det. Nå er det bare å vente til 6. juli, hvor jeg skal til jordmor å høre med doppler. Unnet meg også en gravidpute i dag etter ul! Har hatt lyst på en sååå lenge, at jeg bestemte meg for en stund tilbake at jeg skulle kjøpe en hvis alt så bra ut i dag. Elsker den allerede 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 21. juni 2021 Forfatter #558 Del Skrevet 21. juni 2021 Mellifluous skrev (1 time siden): Ul i dag gikk kjempefint! Føler meg så mye lettere nå. Ble tatt tilbake 2 dager, så er nå 10+4. Men den egentlige terminen får man vel bekreftet på oul. Uansett; fant med en gang en kjempeaktiv liten sprelle som virker å trives. Jordmor sa at alt ser tipp topp ut, og jeg slår meg til ro med det. Nå er det bare å vente til 6. juli, hvor jeg skal til jordmor å høre med doppler. Unnet meg også en gravidpute i dag etter ul! Har hatt lyst på en sååå lenge, at jeg bestemte meg for en stund tilbake at jeg skulle kjøpe en hvis alt så bra ut i dag. Elsker den allerede 😄 Så gode nyheter! Nyyyyt 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaNO Skrevet 22. juni 2021 #559 Del Skrevet 22. juni 2021 Frksabben skrev (14 timer siden): Tuuusen takk❤️❤️ SÅ glad for å være her, og håper jeg får være her i 40 uker til😌 Idag var nok den dagen med minst brun utflod så langt. Kjenner på mensmurringer på og av men det kjente jeg sist graviditet au så tror det er livmora som jobber for harde livet. Førstemann vi prøver på!🤞🏻 Gratulerer med graviditeten! ❤️ Jeg kan jo dele at jeg blødde i ca én uke rundt ikm. Hadde positive tester og stigende hcg, men blødningene holdt det gående smertefullt lenge. Alt ser fortsatt fint ut og det lyser 3+ på digital i dag. Så jeg håper du klarer å puste litt selv om det fortsatt er noe blod. Det er heldigvis veldig normalt ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frksabben Skrevet 22. juni 2021 #560 Del Skrevet 22. juni 2021 HannaNO skrev (10 minutter siden): Gratulerer med graviditeten! ❤️ Jeg kan jo dele at jeg blødde i ca én uke rundt ikm. Hadde positive tester og stigende hcg, men blødningene holdt det gående smertefullt lenge. Alt ser fortsatt fint ut og det lyser 3+ på digital i dag. Så jeg håper du klarer å puste litt selv om det fortsatt er noe blod. Det er heldigvis veldig normalt ❤️ Ååå godt å høre! Nå er det faktisk 1 døgn siden sist jeg så noe brunt så satser på at det har gitt seg for denne gang😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå