Husmoren Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Når klarte du å gå heeelt oppreist etter operasjonen? 🤔
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 To uker etter, usikker på om jeg holdt igjen fordi jeg var redd eller fordi det var vondt 😄 Følte at magen var veldig øm og hadde vondt i korsryggen av at jeg måtte sove på ryggen hele tiden. Veit ikke om det var til noe hjelp da 😊 Anonymkode: b02b3...308
addict Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Fikk rette meg opp etter 14 dager, brukte sikkert en ukes tid på å venne meg til det etter det.
Husmoren Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2021 (endret) Hmm jeg er på 3 uke nå og klarer ikke helt å «strekke» meg helt opp. Klarer å ligge helt flatt på ryggen men når jeg står så strammer det veldig øverst i magen. Føler nesten at jeg henger fast inni meg selv 😛 Hmm’ Endret 8. mai 2021 av Husmoren
Husmoren Skrevet 8. mai 2021 Forfatter #5 Skrevet 8. mai 2021 Hvor lenge gikk dere forresten med kompresjons-strømpene? 😇
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #6 Skrevet 9. mai 2021 Hei igjen! 😊 Jeg tok ikke å sydde magemuskler, om du har det så går jo ting mye senere vil jeg tro, mer smertefullt osv. Og jeg kjente lenge etterpå at det strammet når jeg strekte meg osv selv om å stå oppreist ikke var vondt. Jeg brukte vel kompresjons plagget 4 uker dag og natt og så to uker på dag tid tror jeg, er 5 år siden nå. Jeg brukte faktisk en hold inn truse fra lindex etter at kompresjons plagget var av fordi jeg synes det var behagelig, jeg står og går mye på jobb og følte meg litt hoven. Tror det vil ta litt tid før du føler at alt er tilbake til normalen. Jeg hadde et lite felt mellom navlen og såret der jeg ikke fikk tilbake følelsen før 4 mnd etterpå foreksempel. Dette er en stor operasjon, ta vare på deg selv og ikke press kroppen din 😊 Anonymkode: b02b3...308
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå