Gå til innhold

Ting du syns er patetisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Moss?

Anonymkode: 2d0f1...a25

Nei, Trondheim. Men jeg tror nok at dette er et problem som flere byer sliter med.

Anonymkode: 29c45...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hykleriske folk. 

Anonymkode: 01ae3...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selfies, trutmunn, masse sminke og redigering. De avslører seg, fordi noen ganger glemmer de å redigere halsen og armene 😛 ansiktet er som en porselendukke, men armene har føflekker, mer ujevn farge og halsen har noen linjer....

Overvektige modeller i klesbutikker og i sosiale medier. Og at dette omtales som "real bodies".

Folk som skal være så sunne. 

Menn som trener og tror de har draget på de peneste damene. 

Folk som hermer. 

Babyshower

Ta hverandre i hendene når vi hilser

At vi hele tiden skal smile og leke så forbanna glade

 

Anonymkode: af573...b60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generalisering.

Moralisering.

Konservatisme.

Fremmedfrykt. (Spesielt de som ikke tør å dra på ferie til veldig mange steder i verden. Alt som ikke er etablerte turistdestinasjoner i vesten er liksom skummelt.)

Nasjonalisme.

Anonymkode: 189c9...8d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/8/2021 at 7:14 PM, Hoppetaujenta said:

Jeg vrir litt på det og syns at det mest potetiske er...potetmos. :ninja: 

Folk som skal få alt til å handle om en selv og sin humor. Sorry, men det var utrolig lite morsomt 😅🥸

Anonymkode: ef517...321

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg selv 

Anonymkode: f60d7...030

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

every woman skrev (22 timer siden):

Reklame. Ikke som konsept, for markedsføring må jo være lov. Men reklamefilmer og -snutter på radio osv. Helt patetiske. At det sitter folk og får godt betalt for å lage den idiotien der er utenfor min begripelse.

Jeg er så enig! Jeg skjønner liksom ikke hvordan en såpass dårlig idé kom så langt til at den ble brukt. Lurer på hva de andre idéene deres var, om DET var det beste de klarte 

Anonymkode: 9eacc...228

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter/kvinner som gjør seg dummere enn de er for å glede en mann... samme med jenter/kvinner som gjør seg små og søte for at en stor og sterk mann skal finne dem attraktive!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fnatt av folk som under dekke av å be om råd, egentlig bare ønsker sympati og avfeier alle råd som umulig og alt som uoverkommelig. Jeg vet ikke om jeg ville kalle det patetisk, dog. Patetisk ville jeg kalt det å insistere på å bli runka når jenta har sagt nei til å ha sex 18 ganger allerede. Det er ikke bare patetisk, forresten, det er uempatisk og sjølopptatt og nedrig. 

Anonymkode: 007c1...11c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/8/2021 at 9:18 PM, AnonymBruker said:

Folk som prøver å være morsomme/vittige/smarte når de svarer i tråder, i stedet for å svare på det tråden handler om.

Folk som blir krenka på vegne av andre.

Folk som dyrker offerrollen, både sin egen og andres. (MERK: dette er noe annet enn å faktisk være offer for noe. Jeg mener de som går inn i offerrollen, omfavner den, elsker og tviholder på den i stedet for å prøve å bearbeide traumet og komme seg videre med livet - og ja, det vil være forskjell på hvor lett/raskt det går osv. osv. men det er snakk om holdningen man har til det som skjedde og til seg selv.)

Anonymkode: 3d1a7...ad6

Denne! Alle disse tre er jeg veldig enig med. Hjelpes så slitsomt med offerdyrkere. 

Synes mer synd på unge kvinner/jenter som går med 0.5 L brunkrem og 10 cm lange øyevipper og så mye eyeliner at de sikkert må kjøpe ny hver mnd enn at jeg syntes det er patetisk egentlig. Men blogging om seg selv og sin rosapute-hverdag syntes jeg kanskje er litt patetisk når jeg tenker meg om.

Disclaimer: Jeg tar meg stadig i å bli krenka på andres vegne selv men er helt enig i at det for det aller meste er patetisk av meg ;) 

Anonymkode: ddd8e...ccb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...