AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Er det flere enn meg som ser på det som et dårlig tegn når menn starter samtaler med å kommentere utseende og senere spør "hvordan det går det, fina?" Jeg liker komplimenter, men blir skeptisk når det kommer så tidlig. Anonymkode: c71e6...439 2
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Hva med noe som går på kroppen og er litt mer spesifikt? Noe ala "Spretten rumpe på deg, babe. Trener du mye?" Anonymkode: a0a9d...b73
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 Nei, jeg reagerer ikke negativt på det så lenge de virker oppegående og fokuserer på andre ting enn utseende utover i samtalen. Det er tinder hvor man matcher etter utseende, han matchet ikke med deg fordi du så så snill eller morsom ut 😛 Anonymkode: d2ac8...7e5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hva med noe som går på kroppen og er litt mer spesifikt? Noe ala "Spretten rumpe på deg, babe. Trener du mye?" Anonymkode: a0a9d...b73 Det blir bare tacky Anonymkode: d2ac8...7e5
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #5 Skrevet 8. mai 2021 Helt enig. Jeg gidder ikke engang å svare de som kommenterer utseende først. Anonymkode: 367eb...9fa
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #6 Skrevet 8. mai 2021 Enig. En skikkelig pet peeve. Synes det er kvalmt å bli komplementert på utseende av fremmende. Det er også rart når jeg får kompliment for å ha noen interesser som ikke er typiske jenteinterreser, som om det gjør det mer verdifullt. Da mener jeg der han gjør det tydelig at han er imponert, fordi jeg er dame. Anonymkode: c796f...677
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå