Gå til innhold

Hun fortjener meg ikke

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å dater ei nå. Kaller hun Linn. Vi begge er jenter. 

Sannheten er at det er ei annen jeg har følelser for. (la oss kalle henne for Helene). Jeg går tå på hev. Er redd for om Helene dater noen feks. Jeg er rett og slett småsjalu. Friker helt ut nå som vi har hatt en lengre stille perioder. Men det har vi hatt så lenge vi har kjent hverandre. 4 år. Noen perioder snakker vi mye og andre lite. Og har hatt følelser for Helene i snart 2 år. 

Men nå dater jeg da altså Linn. Jeg vet jeg burde avslutte dette fordi det er ingen som fortjener meg nå. Sikkert ikke Linn en gang. 

Anonymkode: 4c7dc...fd1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha avsluttet kontakten med Linn, og jeg ville ha snakket med Helene. Vet Helene at du har følelser for henne?

Anonymkode: 6e8af...030

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at hun ikke fortjener deg? 

Anonymkode: cf8b7...7c1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg ville ha avsluttet kontakten med Linn, og jeg ville ha snakket med Helene. Vet Helene at du har følelser for henne?

Anonymkode: 6e8af...030

Jeg har ikke sagt til Helene direkte at jeg har følelser for henne. Men jeg har flørtet litt, og det har virket som om det har vært gjensidig interesse noen ganger. Men jeg føler jeg også får ulike signaler fra Helene. Så det eneste som hjelper er jo å egentlig bare snakke med henne. 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva mener du med at hun ikke fortjener deg? 

Linn fortjener meg ikke når jeg egentlig har følelser for ei annen. Og Jeg er usikker på om Helene fortjener meg når jeg til tider kan være små sjalu og redd for om hun dater andre. Jeg bare føler at det å være sjalu er et rødt flagg i seg selv. 

For jeg kan ikke kontrollere andre. Jeg må jo tåle at Helene lever sitt liv uten at jeg skal gå rundt å være redd for at hun dater.

Skrevet

De sier at det er veldig vanlig at lesbiske par er ustabile. 

Tror jeg skjønner hvorfor. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Linn fortjener meg ikke når jeg egentlig har følelser for ei annen. Og Jeg er usikker på om Helene fortjener meg når jeg til tider kan være små sjalu og redd for om hun dater andre. Jeg bare føler at det å være sjalu er et rødt flagg i seg selv. 

For jeg kan ikke kontrollere andre. Jeg må jo tåle at Helene lever sitt liv uten at jeg skal gå rundt å være redd for at hun dater.

Så du mener egentlig at du ikke fortjener henne da? 

• Liker 6
Gjest Lama_Drama
Skrevet

Det er du som ikke fortjener linn. 

Skrevet
DHG skrev (5 minutter siden):

De sier at det er veldig vanlig at lesbiske par er ustabile. 

Tror jeg skjønner hvorfor. 

Ja. Vi er fullstendig utilregnelige.

Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

Ja. Vi er fullstendig utilregnelige.

Haha! Det var vel kanskje å ta litt i igjen 😂

Skrevet
DHG skrev (1 minutt siden):

Haha! Det var vel kanskje å ta litt i igjen 😂

Nja🤭🤭

Skrevet (endret)

Det er fullstendig vanlig å bli sjalu på at en man er forelsket i dater andre. Det er ikke noe rødt flagg i det hele tatt. Selvfølgelig synes du det er vondt å tenke på at Helene er med andre, hvis du ønsker å være sammen med henne selv.

Tør du å si noe til Helene? Det beste hadde jo vært om du fant ut hva Helene føler for deg og så bestemmer du deg for om du skal fortsette å treffe Linn basert på det svaret. En forelskelse vil som oftest alltid gå over etter en stund om man ikke dyrker den.

Endret av Oslodamen
  • Liker 1
Gjest O.G.
Skrevet

Så Linn har blitt lesbe på heltid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...