AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Skrevet 8. mai 2021 Heisann, Trenger en familiebil, har tidligere hatt E-Golf, og har god erfaring med elbil. Jeg har sett og prøvekjørt ID4 og Enyaq. Fra mitt synspunkt er de ganske like - og har skjønt de er bygd på samme ramme. Er det noen som har greie på det, som kan råde meg? Prismessig lander de ganske likt. Skoda er nok hakket dyrere, men jeg har fått to pristilbud på 4wd på begge to, og Skoda ligger 6000,- over. Hva som er av utstyr er også ganske likt, med Enyaq-selgeren fremhever at Enyaq har større skjerm, og mer "features". Håper på gode råd 😊 Anonymkode: 476cf...f82
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #2 Skrevet 8. mai 2021 Ville ikke rådført meg med kg-brukere. Du har prøvekjørt begge og sikkert rådført deg med selgere. KG-brukere er inkompetente hvermanser. Anonymkode: b2dcc...53b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ville ikke rådført meg med kg-brukere. Du har prøvekjørt begge og sikkert rådført deg med selgere. KG-brukere er inkompetente hvermanser. Anonymkode: b2dcc...53b Da har jo du satt standarden! Anonymkode: b90d4...c63 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #4 Skrevet 8. mai 2021 Prinsipielt får man vel mer igjen for pengene hos Škoda, det er slik Volkswagen-konsernet er organisert. ID.4 er helt ny og har sikkert en del barneproblemer i starten også. Om du virkelig ikke merker noe vesensforskjell, vil jeg derfor anbefale Škoda. Husk at du uansett kan prute. Går de ikke ned i pris, kan du ofte likevel få med annet som vinterdekk eller takboks eller hengerfeste osv. Anonymkode: eba74...dcd
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Skrevet 9. mai 2021 Denne engelsktalende nordmannen har testet både ID4 og Enyaq og veldig mange flere elbiler. Virket som han likte Enyaq best: Anonymkode: 17d9a...b75
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #6 Skrevet 11. mai 2021 Sjekk elbilforumet og eventuelt om Tesla-Bjørn har testa Anonymkode: fd021...5cf
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #7 Skrevet 11. mai 2021 Dude, en Tesla-Bjørn video ligger bokstavelig talt rett foran innlegget ditt. 🤦🏻♀️ Anonymkode: eba74...dcd 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2021 #8 Skrevet 11. mai 2021 Tesla Bjørn og Kris Rifa kjører vel tester på disse i disse dager. Anonymkode: 58f2a...1a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå