Gå til innhold

Hva betyr ordet venn for deg ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva betyr ordet venn for deg og hva snakker dere om ? Hvordan skal en ordentlig venn behandle deg? :) 

Anonymkode: 77822...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tror jeg folk er forskjellige, men jeg ønsker meg vennskap med lite drama, hvor man er en gjensidig støtte for hverandre når ting er dritt og ikke minst; at man kan ha det gøy sammen. 

Jeg har kutta vennskap opp gjennom åra der jeg har innsett at jeg er den som gir mest, eller hvor det har dukka opp stadige konflikter. Jeg orker ikke vennskap som minner meg om ungdomsskolen i voksen alder. Intriger, nei, takk. Good vibes og god støtte, ja takk. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig skrev (55 minutter siden):

Her tror jeg folk er forskjellige, men jeg ønsker meg vennskap med lite drama, hvor man er en gjensidig støtte for hverandre når ting er dritt og ikke minst; at man kan ha det gøy sammen. 

Jeg har kutta vennskap opp gjennom åra der jeg har innsett at jeg er den som gir mest, eller hvor det har dukka opp stadige konflikter. Jeg orker ikke vennskap som minner meg om ungdomsskolen i voksen alder. Intriger, nei, takk. Good vibes og god støtte, ja takk. 

Grunnen til at jeg spør er fordi at jeg har funnet ut for noen mnd siden at ei har vært manipulerende mot meg.
 

En annen har løyet,laget forfalskning av ett dokument,presset meg for penger og mye mer osv.

Pga dette så har jeg følt meg også at jeg har vært kranglete og dette har gått utover en.
 

Når jeg har fått ting på avstand og kuttet ut kontakten med disse to så innser jeg dette. 

ts

Anonymkode: 77822...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Grunnen til at jeg spør er fordi at jeg har funnet ut for noen mnd siden at ei har vært manipulerende mot meg.
 

En annen har løyet,laget forfalskning av ett dokument,presset meg for penger og mye mer osv.

Pga dette så har jeg følt meg også at jeg har vært kranglete og dette har gått utover en.
 

Når jeg har fått ting på avstand og kuttet ut kontakten med disse to så innser jeg dette. 

ts

Anonymkode: 77822...fe3

Manipulasjon, forfalskning, pressutpressing er kort sagt ikke ting man må regne med i et vennskap. De to siste tingene er jo dessuten ulovlig, og kan anmeldes til politiet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiffig skrev (2 minutter siden):

Manipulasjon, forfalskning, pressutpressing er kort sagt ikke ting man må regne med i et vennskap. De to siste tingene er jo dessuten ulovlig, og kan anmeldes til politiet. 

For å si det slik så har jeg følt meg «dum» med å ikke oppdage disse tingene tidligere.
 

Jeg har slete med depresjon i veldig lang tid. 

Har politianmeldt det forresten. 
 

ts

Anonymkode: 77822...fe3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting……

Anonymkode: 112d5...974

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hatt venner siden barneskolen, så jeg vet ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Grunnen til at jeg spør er fordi at jeg har funnet ut for noen mnd siden at ei har vært manipulerende mot meg.
 

En annen har løyet,laget forfalskning av ett dokument,presset meg for penger og mye mer osv.

Pga dette så har jeg følt meg også at jeg har vært kranglete og dette har gått utover en.
 

Når jeg har fått ting på avstand og kuttet ut kontakten med disse to så innser jeg dette. 

ts

Anonymkode: 77822...fe3

Dette er ikke venner men mennesker med like mye drama på gang som et busslass med transer på vei til et parykksalg. Sånne mennesker får selv Barbie til å virke ekte, og er ikke noe å samle på! Virkelig..

En venn i mine øyne er et lojal menneske først og fremst. Som gir og tar I passelig mengder, med selvironi, hvor jeg kan være trygg til å feile litt uten at det blir trekt frem i alle andre settinger. Noen det går an å diskutere med, være enig og uenig. Et menneske som tar kontakt men og som det ikke blir rabalder om en er litt tid fra hverandre. Ha det gøy sammen, tørre å være sårbar sammen..  se teite serier sammen og drikke vin til seine natta..

Egentlig mye, men først og fremst lojale! Sjeleglad jeg har noen sånne❤️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...