AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #1 Del Skrevet 8. mai 2021 Er det samme kleskode som ved begravelsen? Det blir kun ektefelle, barn, svigerbarn og barnebarn til stedet. Er det vanlig å pynte seg i f.eks svarte klær, eller kan vi komme i jeans Anonymkode: 41a54...b18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeemil Skrevet 8. mai 2021 #2 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg tenker at dere kan bli enige dere imellom i og med at dere er for dere selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #3 Del Skrevet 8. mai 2021 Har bare vært med på dette en gang, men da hadde alle vanlige klær. Anonymkode: befcb...740 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #4 Del Skrevet 9. mai 2021 On 5/8/2021 at 8:54 AM, AnonymBruker said: Er det samme kleskode som ved begravelsen? Det blir kun ektefelle, barn, svigerbarn og barnebarn til stedet. Er det vanlig å pynte seg i f.eks svarte klær, eller kan vi komme i jeans Anonymkode: 41a54...b18 Jeans og vanlige klær funker helt fint Anonymkode: a8e06...688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2021 #5 Del Skrevet 9. mai 2021 Jeg har valgt svart, men ikke kjole/pyntet de gangene jeg har vært på urnenedsettelse. Bare litt mer gjennomtenkt enn helt hverdags, liksom. Men det er ingen regler, og du velger det du selv føler blir riktig. Svarte klær var riktig for meg. Anonymkode: 49898...aa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 9. mai 2021 #6 Del Skrevet 9. mai 2021 Vi hadde svarte/formelle klær da jeg var med på det. Personlig synes jeg jeans blir for uformelt til en slik situasjon, men det kan være greiest å sjekke hva de andre som skal være med på det tenker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå