Gå til innhold

Hvorfor så negativ?

Fremhevede innlegg

Gjest Kristenmann
Skrevet

Det er fort gjort å bli frustrert når man er singel og ønsker å endre sivil status, men det hjelper ikke å bli negativ. og... hvorfor er det alltid noen som kun er her for å snakke ned alt og alle? Har dere ikke bedre ting å gjøre? 

Ingen dans på roser uten torner, sånn er livet. Likevel bør vi nyte det livet vi har, selv om man ønsker endringer. Man hjelper i hvert fall ikke seg selv om man fôrer misnøyen og alle negative tanker. 

En lifecoach sa til meg en gang at om du sier: "Jeg elsker deg" eller "så vakker du er" eller "Så kjekk du er" til speilbildet ditt HVER ENESTE dag i 6 måneder, vil du til slutt merke en endring i dine holdninger og tanker om deg selv.

Så... hvorfor ikke begynne å si hyggelige ting til deg selv? Hvorfor ikke komme med noen hyggelige og oppmuntrende ord til en eller annen her inne, eller kanskje naboen? Det kan bety mye for den som er mottaker 😉.

God helg!☀️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Så... hvorfor ikke begynne å si hyggelige ting til deg selv? Hvorfor ikke komme med noen hyggelige og oppmuntrende ord til en eller annen her inne, eller kanskje naboen? Det kan bety mye for den som er mottaker 😉."

Gjør jeg hver dag jo :) Både her og hjemme. god helg til deg også!

AnonymBruker
Skrevet

En lifecoach liksom 🤣🤣

Er ellers enig med mesteparten av det du sa.

Anonymkode: 1247b...549

Skrevet

Er dessverre mange som tilsynelatende har det tungt mentalt og lar det gå utover randoms på nettet. Ser det overalt, ofte helt ut av det blå. Mye aggresjon som skal ut.

Usikker på om dette har blitt verre de siste årene, eller om det var like ille for for eksempel ti år siden.

Ikke særlig ålreit i kombinasjon med dårlige diskusjonsferdigheter, som jeg ofte opplever her inne, senest siste døgnet. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...