Gjest litt gjest Skrevet 3. september 2005 #1 Skrevet 3. september 2005 Hei Vi leser mange innlegg hvor de som skriver kunne tenke seg trekant/gruppesex eller sex med samme kjønn. Hvor mange av dere har en kontaktannonse liggende på nett, og hvor? Selv har vi en på Spray hvor vi søker etter spenning som par.
Gjest Slovakisk jente Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Har annonse med mannen min på http://kxl.no
Gjest Gjesta Skrevet 19. september 2005 #5 Skrevet 19. september 2005 Nei, det blir for sprøtt for meg
Gjest Slovakisk jente Skrevet 19. september 2005 #6 Skrevet 19. september 2005 Hvorfor er det for sprøtt?
Gjest Milah Skrevet 19. september 2005 #7 Skrevet 19. september 2005 Nei, har ingen og har heller aldri hatt..
Gjest Persille ii Skrevet 19. september 2005 #8 Skrevet 19. september 2005 Har hatt kontaktannonse på nettet. Det var slik jeg traff samboer Har tidligere også hatt kontaktannonse for å treffe en annen kvinne. Ville ikke betenke meg på å gjøre det igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå